« محمد خلیلی» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: طرح های تحقیقاتی در حوزه های فنی و مهندسی، علوم انسانی ومعماری اجرا شده است.
وی اظهارداشت: سه هزار و 347 جلد پایان نامه تا کنون توسط دانشجویان رشته های کارشناسی ارشد این دانشگاه به چاپ رسیده است.
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی خمین ادامه داد: 9 کرسی علمی ترویجی به منظور بیان ایده های اساتید در این دانشگاه برگزار شده است.
خلیلی با اشاره به چاپ 120 مقاله محققین این دانشگاه درهمایش های ملی و بین المللی اظهار داشت: محققان این دانشگاه موفق به چاپ 64 مقاله علمی پژوهشی که مورد پذیرش وزارت علوم، تحقیقات وفناوری و وزارت بهداشت ودرمان و 10 مقاله در مجله های معتبر بین المللی شده اند.
وی با اشاره به فعالیت 15 هسته فناوری در مرکز رشد این دانشگاه اظهار داشت: دستگاه برداشت پیاز زعفران، کیت تشخیص بیماری سل به روش جدید، سیستم آبرسان هوشمند و ذخیره طولانی مدت آب در گیاهان، سیستم تصفیه و بازیافت پساب فاضلاب و تولید سیلی مارین از گیاه دارویی ماری تیغال از اختراعات این مرکز است.
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی خمین گفت: 23 کارگاه و آزمایشگاه دراین واحد دانشگاهی برای استفاده دانشجویان رشته های برق، کامپیوتر، عمران ، مکانیک ونقشه برداری فعال است.
خلیلی افزود: 47 هزار نسخه کتاب در 26 هزار عنوان در رشته های علوم انسانی، ریاضی، فنی ومهندسی، معماری و پزشکی در کتابخانه این واحد دانشگاهی برای استفاده دانشجویان و اساتید شهرستان موجود است.
وی با اشاره به تحصیل 2 هزار و100 دانشجو در 66 رشته کاردانی تا دکترا افزود: 165 استاد و 40 هیات علمی در این دانشگاه تدریس می کنند.
بیش از 10 هزار دانشجو بومی و غیر بومی از مقطع کاردانی تا دکترا در رشته های مختلف در هفت مرکز آموزش عالی خمین به تحصیل اشتغال دارند.
9930/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.