به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه آزاد یادگار امام (ره) عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح این استارت آپ اظهار داشت: این رقابت علمی برای نخستین بار در دو بخش شهر هوشمند و مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری با شرکت 120 نفر از ایده پردازان، دانشجویان از امروز چهارشنبه به مدت سه روز برگزار می شود.
سعید قاضی مغربی تصریح کرد: ایده پردازان با 54 ساعت کار تجربی و علمی و هشت ساعت پیش رویداد رقابت می کنند که در نهایت با ارائه 80 مقاله و انتخاب 11 ایده در مرحله اول داوری و چهار ایده برتر به کار خود خاتمه می دهند.
وی عنوان کرد: با توجه به آرمان‌های دانشگاه آزاد اسلامی و چشم ‌انداز اعلام شده؛ این دانشگاه تا سال 1404 باید انتخاب اول دانش آموزان موفق باشد و برای رسیدن به این هدف فعالیت‌های خوبی انجام داده است.
قاضی مغربی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری تنها واحد دانشگاهی در بین تمام دانشگاه های کشور است که در سال 97 موفق به برگزاری 13 رویداد استارت آپی شده و به دنبال فرهنگ سازی و ایجاد فضاهای نوآورانه و جدید است.
مراسم افتتاح نخستین استارت آپ ویکند (طرح های نوپا) بافت فرسوده شهری در دانشگاه یادگار امام(ره) امروز سه شنبه با حضور امیر محسنی شهردارمنطقه 17، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی ومعماری شورای شهر تهران و کاوه حاج علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران برگزار شد.
به گزارش ایرنا، استارت آپ ویکند یک رویداد آموزشی و تجربی در سراسر دنیاست که در سه روز متوالی برگزار می شود.
شرکت کنندگان پرانگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک در این رویداد گردهم می آیند تا در مدت 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند.
دانشگاه آزاد یادگار امام (ره) دارای 25 هزار دانشجو در 217 گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در هفت دانشکده مصوب است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.