به گزارش ایرنا، عبدالله خالصی عصر شنبه به خبرنگاران در سمنان ابراز داشت: این واحد آموزشی در رشته های کارشناسی پیوسته حقوق و مدیریت مالی در نیم سال دوم ‌تحصیلی 98-97، بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی، نسبت به جذب دانشجو اقدام می کند.
وی گفت: تاکنون تنوع رشته های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در این واحد دانشگاهی بسیار مطلوب بوده و با راه اندازی دو رشته تحصیلی حقوق و مدیریت مالی، امکان ادامه تحصیل از کارشناسی تا دکتری در این رشته ها را به عنوان یکی از مطالبه های مردم فرهنگ دوست سمنان فرآهم می آورد.
وی راه اندازی رشته های پر‌مخاطب و کاربردی در 3 دهه اخیر در این واحد دانشگاهی را از اولویت های اصلی برشمرد و افزود: تکمیل بستر آموزشی و زمینه سازی برای مجموعه کاملی از رشته های کاربردی در تمامی مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکتری بر اساس نیاز مخاطبان یکی از سیاست های اصلی این واحد دانشگاهی است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان تصریح کرد: متقاضیان ثبت نام در دو رشته جدید تحصیلی در این واحد آموزشی، می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.azmoon.org برای ثبت نام و تکمیل اطلاعات لازم اقدام ‌کنند.
به گزارش ایرنا، در استان سمنان بیش از 110 هزار دانشجو در دانشگاه های و رشته های تحصیلی مختلف از کاردانی تا دکتری مشغول به تحصیل هستند.
درحال حاضر 140 رشته تحصیلی مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان دانشجو می‌پذیرد.
9891م/7804
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.