به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی جمعه‌شب در دیدار جمعی از مسئولان انتظامی شهرستان افزود: به فضل خداوند متعال آرامش و امنیت امروز جامعه در سایه تخصص‌ نیروهای انتظامی ، نظامی و امنیتی محقق شده است.
وی با قدردانی از کارکنان انتظامی اظهار داشت : نیروهای پلیس که در خدمت مردم هستند به وظیفه دینی خود به‌خوبی عمل می‌کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه خاطرنشان کرد: در حالی تعدادی از مسئولان و کارکنان دولت در تعطیلات نوروزی نزد خانواده‌های خود هستند، کارکنان انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در شهرها ، جاده و مرزها خدمت می‌کنند.
امام‌جمعه ابرکوه تأکید کرد: مردم‌داری ، خدمت‌رسانی ، مردم‌دوستی و تبعیت از اوامر فرماندهی معظم کل قوا از ویژگی‌های بارز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است .
حسینی بابیان اینکه ماموران انتظامی در جامعه ما جایگاه والایی دارند ، تأکید کرد: اهمیت حفظ و صیانت از نظام و تضمین استمرار و بقای آن موردتوجه این نیروست.
جانشین فرمانده انتظامی ابرکوه هم ،گفت: مأموران انتظامی همواره برای حفظ امنیت و کمک به آرامش جامعه در خدمت مردم بوده و هستند.
سرهنگ علیرضا زارع با قدردانی از همکاری مردم به‌خصوص جوانان اظهار داشت : با توجه به هشدارهای پلیس و آموزش‌های لازم در شب چهارشنبه‌سوری ،مشکلی حادی در شهرستان رخ نداد .
وی همچنین افزود : برای رفاه حال مسافران نوروزی محل راهنمای مسافران و گردشگران در میدان ولی‌عصر (عج) ورودی به شهر در طول شبانه‌روز فعال است و با توزیع بروشور و نشریه محلی ابرکوه و نقشه راهنمای آثار تاریخی و طبیعی ، در حال خدمت‌رسانی هستند.
این مسئول انتظامی ادامه داد: تمهیدات لازم در محل اماکن تاریخی ، طبیعی و بوستان‌ها برای امنیت مسافران نیز فراهم‌شده است .
ابرکوه یکی از 14 شهر نمونه گردشگری ایران است که با داشتن 400 اثر تاریخی، طبیعی ، تاکنون 136 اثر در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.
سه اثر طبیعی، منزلگاه امام رضا(ع)، خانه آقازاده، مجموعه قلعه تجرد، خانه‌های قدیمی ، قلعه‌های تاریخی، مسجد جامع ، کوه گنبد عالی و سرو 4500 ساله از آثار تاریخی منطقه است.
از میان 14 شهر نمونه گردشگری کشور ، ابرکوه ، میبد و تفت در استان یزد قرار دارد.
مرکز شهرستان 53 هزار نفر ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد و در مسیر جاده اصلی یزد - شیراز قرار دارد و فاصله این شهر تا شیراز 300 کیلومتر و تا اصفهان 280 کیلومتر است.
7540/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.