به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان یزد، عباس محمدی در نشست هماهنگی حج تمتع افزود: تمامی سعی فرودگاه یزد بر این خواهد بود که با تمام امکانات و به‌صورت ویژه و با کمک ارگان‌های دیگر، ترخیص حجاج را سریع و با کم‌ترین ایستایی انجام دهد.
وی گفت: باید با برنامه ریزی مدون و مستمر ، برای استقبال شایسته و در خور شآن از زائران بیت الله الحرام گام بلندی برداریم.
وی تصریح کرد: اولویت اصلی ما ارایه بهترین تسهیلات و خدمات فرودگاهی به زائران یزدی در فرودگاه بین المللی یزد خواهد بود.
محمدی در ادامه افزود: نخستین پرواز برگشت حجاج استان ظهر روز 26 شهریور توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی انجام خواهد شد و تا 31 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
مدیرکل فرودگاه های استان یزد از شهروندان خواست به منظور ایجاد سهولت در خروج حجاج از فرودگاه و تسریع در رفت و آمد مسافران پروازهای داخلی و عدم ایجاد راه‌بندان در مسیرهای تردد به فرودگاه، همکاری‌های لازم را با مسئولان فرودگاه یزد داشته باشند.
وی همچنین از استقبال‌کنندگان خواست قبل از عزیمت به فرودگاه با شماره تلفن 199 و شماره تلفن‌های 37218082-4 و یا از طریق پرتال فرودگاه یزد به آدرس yazd.airport.ir از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.
محمدی با اشاره به آمادگی مضاعف فرودگاه بین المللی یزد همچون ایام اعزام زائران گفت: تمام واحدهای عملیاتی این اداره‎کل از ابتدای شروع پروازها با تمام توان خود تلاش خواهند کرد این عملیات به بهترین نحو ممکن برگزار شود.
بیش از 2300 زائر یزدی در قالب 16 کاروان، توسط هواپیمای ایرباس 600 با 9 سورتی پرواز از جده وارد فرودگاه بین المللی یزد خواهند شد.
1968/ 6197 خبرنگار: رحمانی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.