مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با اشاره به استقبال چشمگیر گردشگران و مسافران نوروزی در سفر به استان یزد گفت: ظرفیت مراکز اقامتی یزد در روز نخست فروردین تکمیل شد.

سیدمصطفی فاطمی در گفت وگو باایلنا اظهار داشت: با توجه به تکمیل ظرفیت تمامی مراکز اقامتی استان و شهرستان ‌های استان، کمیته اضطراری خدمات سفر با حضور مسئولان استان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در اولین روز از فروردین ماه سال ۹۸ در استان یزد شاهد افزایش ۱۶۰ درصدی حضور مسافران بودیم ادامه داد: این موضوع نشان می دهد که بسیاری از مسافران که در سال های گذشته یزد مسیر عبوری برای مقصد آن ها بود در سال جاری به عنوان یک مقصد گردشگری انتخاب شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد اضافه کرد: انتخاب یزد به عنوان مقصد گردشگری باعث شده تا ظرفیت های اقامتی در سطح استان و شهرستان های اطراف زودتر از آنچه که انتظار می رفت تکمیل شود.

وی با اشاره به تشکیل و تصمیم کمیته اضطراری خدمات سفر عنوان کرد: بر این اساس تمامی حسینیه ها، ورزشگاه‌ ها و نمایشگاه‌های موجود در سطح  استان برای کمک به اسکان میهمانان آماده سازی شده و در برخی حسینیه ها نیز از شب گذشته کار اسکان و خدمات به مسافران آغاز شده است.

فاطمی با بیان اینکه در مرحله اول حسینیه های ورودی شهر برای اسکان مسافران آماده سازی شده و اسکان مسافران نیز انجام شد اظهار داشت: این روند برای امروز و فردا تشدید خواهد شد و با توجه به اینکه ظرفیت مدارس برای اسکان تکمیل است به احتمال زیاد از عصر امروز در شرایط بحرانی اسکان باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد بیان کرد: داروخانه‌ها و مراکز سوخت و همچنین سایر دستگاه‌های خدمت رسان در این شرایط بحرانی در آماده باش کامل خواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.