دبیر ستاد تسهیلات نوروزی یزد با اشاره به آماده سازی پارک‌های شهر در راستای استقبال از سال جدید گفت: تنها پارک کوهستان یزد برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

حسین ساجدی فر در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: هر سال یکی از برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی در آستانه سال جدید آماده سازی پارک ها و بوستان های سطح شهر با کمک شهرداری در راستای اسکان و رفاه حال مسافران و مهمانان نوروزی است.

وی افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته از اوایل اسفند در بازدیدهای مختلف مشکلات و نواقص پارک‌ها شناسایی و تمهیدات ویژه ای برای پذیرایی از مسافران و گردشگران در سطح پارک‌های شهر یزد اندیشیده شده است.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی یزد با اشاره به انتخاب و آماده سازی پارک کوهستان یزد در آستانه سال جدید برای اسکان مهمانان نوروزی اضافه کرد: در راستای تامین امنیت مسافران نوروزی نیروهای انتظامی و آتش‌نشانی در این محل مستقر می شوند.

وی با اشاره به تامین امکانات لازم و ضروری برای اسکان مسافران نوروزی در پارک کوهستان یزد ادامه داد: پاکسازی محوطه پارک ها، رفع مشکلات و نواقص روشنایی داخل پارک ها، گلکاری داخل محوطه، تعمیر آبخوری ها، تنظیف محوطه نمازخانه و استراحتگاه های داخل پارک ها، بازپیرایی فضای سبز و تعمیر و بازسازی سرویس های بهداشتی از جمله اقدامات انجام شده در پارک ها و پارک کوهستان است.

ساجدی فر تاکید کرد: این پارک بصورت ویژه برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده و بجز این پارک ها نصب چادر در دیگر پارک های سطح شهر برای مسافران و گردشگران ممنوع است.

وی همچنین از آماده سازی کمپ آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و عنوان کرد: مسافران می توانن به صورت رایگان برای اسکان در این دو نقطه اقدام کنند.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی یزد افزود: مسافرانی که در این ایام به پارک کوهستان می‌آیند از امکاناتی که تعریف شده برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.