نعمت الله دستیاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: موقعیت خاص جغرافیایی شهرستان و قرارگرفتن در حاشیه جاده ترانزیتی شمال به جنوب و همچنین آثار تاریخی منحصر به فرد و آب و هوای مناسب به ویژه امسال با وجود بارش های قابل توجه پیش بینی می شود آمار مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته افزایش یابد.
وی افزود: خدمت رسانی مطلوب به مسافران نوروزی از اولویت های دستگاه های اجرایی است و هماهنگی های لازم بین این دستگاه ها صورت گرفته تا این خدمات مطلوب به مسافران انجام شود.
فرماندار پلدختر بیان کرد: این شهرستان دارای قابلیت ها و ظرفیت های بی نظیر گردشگری از جمله آثار تاریخی مانند غارهای کلما کره و کوگان، پل های کلهر، دختر و گاومیشان، آبشارها و سایر مناطق دیدنی است.
دستیاری اضافه کرد: پلدخترهمچنین جاذبه های گردشگری مذهبی و فرهنگی زیادی از جمله کاروانسراها و بقاع متبرکه در مناطق دیدنی با طبیعت بکر و زیبای بهاری دارد که آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.
وی ادامه داد: 14 آموزشگاه با 113 کلاس جهت اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده همراه با خدمات دهی فرهنگیان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده شده است.
فرماندار پلدختر گفت: اکیپ‏هایی در قالب گشت‏های مشترک ادارات مربوطه جهت نظارت بر روند قیمت‏ گذاری و عدم ورود کالاهای غیرمجاز روانه بازار شده‏ تا در این ایام با افزایش قیمت های خود سرانه برخورد قانونی صورت گیرد.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.