خلیل اکرمی روز یکشنبه به ایرنا افزود: پایگاه امداد نجات در محل مسجد امام خمینی (ره) کیلومتر 15 محور ابرکوه – دهشیر و پایگاه امداد و نجات موقت درمسجد خاتم الانبیا در محور ابرکوه - سورمق استقرار دارند.
وی افزود: پایگاههای ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هم در میادین شهدای شهر ابرکوه و همچنین درمجاورت سرو 4500ساله مستقر شدند.
اکرمی ادامه داد: در این طرح نوروزی در مجموع 25 نفر از اعضای فعال شاخه جوانان جمعیت هلال احمر ابرکوه برای طرح ایمنی و سلامت و راهنمای مسافران نوروزی و 65 نفر از نجاتگران نیز برای امداد رسانی همکاری دارند.
وی بابیان اینکه خدمات هلال احمر از امروز تا 14فروردین ماه ادامه خواهد داشت ،اضافه کرد: در پایگاهها ، خیمه ها و چادرهای نماز ، محصولات فرهنگی، بروشور و نقشه همچنین دو هفته محلی ابرکوه ارائه می شود.
رئیس جمعیت هلال احمرابرکوه ادامه داد: 22هزار و 884 نفر مسافر و گردشگر در تعطیلات نوروزی سال گذشته (نوروز 97 ) در مبادی ورودی این شهرستان از استان های فارس و یزد از خدمات جمعیت هلال احمر استفاده کردند.
ابرکوه با 53 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد و در مسیر جاده اصلی یزد - شیراز قرار دارد و فاصله این شهر تا شیراز 300 کیلومتر و تا اصفهان 280 کیلومتر است.
7540/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.