به گزارش ایرنا، عبدالرضا محی الدینی روز چهارشنبه در جمع تعدادی از ورزشکاران افزود: ورزش نقش اساسی در سلامتی جسم و روح و نشاط جامعه دارد و برای رسیدن به آن به امکانات نیاز است.
وی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان با همکاری دستگاه های اجرایی و خیران برای ایجاد زمینه مناسب برای فرهنگ سازی فعالیت های ورزشی اقدام کنند.
امام جمعه مهریز با بیان اینکه توسط دولت در شهر و به خصوص روستاها کارهای خوبی در زیر ساخت و همچنین امکانات ورزشی فراهم شده بر گسترش آن تاکید کرد.
محی الدینی بیان داشت: استعدادهای ورزشی فراوانی در منطقه وجود دارد که باید با همکاری هیات ها و تشکل ها برای شکوفایی و استفاده از آنها اقدام کرد.
همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز، سرانه ورزشی منطقه را 66 سانتی متر ذکر کرد که شهرداری و شورای اسلامی شهر با ایجاد مرکز فرهنگی وررشی و گسترش ورزش در محلات نقش مهمی در ارتقای این سرانه دارند.
علیرضا محمدی خرم دشتی از راه اندازی 10 خانه‌ ورزش روستایی در بخش مرکزی خبر داد که تا پایان سال بر حسب ضرورت تعدادی اضافه می شود.
وی گفت: هم اکنون هزار و 400 ورزشکار زیر پوشش بیمه وررشی هستند که از این تعداد حدود 700 نفر را بانوان تشکیل می دهد که در 22هیات فعالیت دارند.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.