به گزارش ایرنا، کلنگ احداث این ورزشگاه در سال 74 با حضور رئیس جمهوری وقت به زمین زده شد و عملیات ساخت آن از سال 77 آغاز شد.
مراغه با داشتن 20 تیم ورزشی فوتبال و یک هزار فوتبالیست بیمه شده، تنها یک زمین چمن برای بازی فوتبال دارد.
مهدی نوایی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی بهره برداری از این استادیوم که با حضور هیات های ورزشی شهرستان برگزار شد، افزود: تاکنون بالغ بر 39 میلیارد تومان برای استادیوم پنج هزار نفری هزینه شده و پیمانکار این استادیوم با وجود ضرردهی این پروژه، به عنوان یک خیر ورزشی برای افتتاح این طرح ورزشی تلاش کرد.
وی از همکاری و تعامل شهرداری و شورای اسلامی مراغه در این مورد تقدیر کرد و گفت: مجموعه مدیریت شهری با تلاش بی وقفه و شبانه روزی در طول این مدت، راه دسترسی به استادیوم را زیرسازی و آسفالت ریزی کرده و برای مراسم بهره برداری مهیا کرده اند.
وی همچنین به میزبانی شایسته شهرستان مراغه از مسابقات کشوری کشتی اشاره کرد و گفت: تمامی تیم های شرکت کننده در این رویداد به صورت کتبی از میزبانی بسیار خوب این مسابقات تقدیر و تشکر کردند که این نشان دهنده پیشرفت روز افزون ورزش مراغه با همت و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و هیات های ورزشی شهرستان است.
رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: از امروز نیز سومین اردوی آمادگی تیم هندبال نونهالان منطقه شمال کشور به میزبانی این شهرستان آغاز شده و در حال برگزاری است.
نوایی اضافه کرد: این اردو تا 13 بهمن ماه سالجاری به میزبانی مراغه و در سالن دو هزار نفری شهید کنعانی این شهرستان دایر است.
وی افزود: در این اردو، 34 بازیکن منتخب نونهالان منطقه شمال کشور از استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، قم، کرمانشاه، کردستان، همدان، تهران، گلستان و خراسان رضوی حضور دارند.
6 هزار و 447 ورزشکار سازمان یافته در قالب 88 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.