به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار محرم مجرد در جمع فرماندهان، معاونان و روسای پلیس یزد افزود: علاقه، اشتیاق و نیت کارکنان برای انجام وظایف محوله موفقیت در ماموریت های پیش روی پلیس را در پی خواهد داشت و انگیزه نداشتن باعث مشروط شدن صیانت خواهد شد که باید به این مهم توجه ویژه داشت.
مشاور فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: اگر کارکنان پلیس اهمیت نقش خود را در جامعه بدانند و هرکس هر وظیفه ای را که بر عهده دارد به خوبی بشناسد؛ آن وقت در ماموریت ها موفقیت به دست خواهیم آورد.
مجرد تصریح کرد: انقلابی بودن پلیس ایران اسلامی از بارزترین مظاهر ارزش های فرهنگی است و پلیس مسلمان باید با ظاهری آراسته و مناسب در جامعه حضور پیدا کند.
وی با بیان اینکه فرماندهان پلیس باید در بعد معنوی الگو باشند و عناصر معنوی را سرلوحه کار خود قرار دهند افزود: چنانچه در گفتار، رفتار و عملکرد خود مراقبت نماییم دچار لغزش و انحراف نخواهیم شد.
مشاور فرمانده نیروی انتطامی ایران(ناجا) با بیان اینکه دین برای سعادت و آسان کردن زندگی انسان است ادامه داد: هرکجا ما به دستورات دینی عمل کنیم و تفکر ما نیز دینی و الهی باشد دچار مشکل نخواهیم شد.
وی، دانش، تجربه و مهارت را در انجام امور روزانه بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: وقتی مهارت و آگاهی در کار نباشد آن وقت انحراف و مشکلات بعدی را شاهد خواهیم بود.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.