به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه جوانرود به رشادت های مردم این خطه از میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم جوانرود 40 سال با ایثار و از خودگذشتگی در دفاع از میهن اسلامی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، امروز نیز در همه صحنه ها آماده دفاع از نظام جمهوری اسلامی هستند.
سرهنگ ابوذر انوری، با تاکید بر بصیرت و دشمن شناسی افزود: بصیرت و دشمن شناسی نیاز امروز جامعه است.
امام جمعه جوانرود نیز گفت: شهیدان گرانقدر و والامقام به دلیل دفاع از ملت و کشورشان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای مردمشان فراهم نمایند و امنیت امروز کشور ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهداست.
ماموستا ملا احمدفخری به تهدیدها و فشارهای روانی استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: استکبار و در راس آن آمریکا از گذشته تا امروز به ‌دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران بوده است اما هیچگاه موفق نبوده و نخواهد بود.
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس هم به دلاوری های مردم جوانرود اشاره کرد و گفت: پیشمرگان کُرد مسلمان در سال‌های حماسه و خون در جبهه‌ها همدوش برادران پاسدار خود در دفاع از تمامیت ارضی کشور جانانه افتخار آفریدند.
سردار رضا افروز افزود: ما باید فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشمرگان کُرد مسلمان را به صورت صحیح در جامعه خود نهادینه و به نسل‌های بعد منتقل کنیم.
شهرستان جوانرود 342 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.