به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مسعود مهدوی روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در مسجد امام خمینی (ره) تیپ 116 شهید صفوی قزوین برگزار شد، افزود: مردم در برابر ولی فقیه همان وظیفه ای را دارند که نسبت به امام معصوم در زمان حضورشان دارند که همان تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه است.
وی در ادامه به بازخوانی تاریخ پر فراز و نشیب 40 ساله انقلاب اسلامی ایران پرداخت و یادآور شد: انقلاب ایران بعد از زمان حضرت علی (ع) نخستین حکومت اسلامی به شمار آمده و طبیعی است که دشمنان داخلی و خارجی نگذارند این انقلاب به اهدافش که همان اتصال به حکومت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) است، برسد.
امام جمعه شهر الوند ضمن تشریح حوادث و وقایع سال 88، خاطرنشان کرد: پر افتخارترین انتخابات ما در همان سال بود و اگر از قانون و ولایت فقیه تبعیت می شد آن مشکلات و هزینه ها برای جامعه به وجود نمی آمد.
به گفته وی، نهم دی ماه سال 88 تجلی قدرت خداوندی بود و همه مردم در آن روز به خیابان ها آمده تا جایی که موج جمعیت در طول تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه بود.
حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت فقیه و حضور مردم در تمام صحنه های انقلاب به یک قدرت منطقه ای و بین المللی تبدیل شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود مشکلات اقتصادی موجود در جامعه را نتیجه فاصله گرفتن مسئولان از اهداف اصلی انقلاب دانست و گفت: اگر مسئولان و دولتمردان در این زمینه همانند امور دفاعی و امنیتی از ولایت فقیه تبعیت محض داشتند و اقتصاد مقاومتی را به طور کامل اجرا می کردند، دیگر شاهد مشکلاتی از این دست در جامعه نبودیم.
حجت الاسلام مهدوی در پایان سخنان خود همه مردم را به ایستادگی و مقاومت دعوت کرد و افزود: به حول و قوه الهی نصرت و پیروزی نزدیک است و به آینده باید امیدوار باشیم چرا که فردای انقلاب اسلامی متصل به حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) خواهد بود.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.