به گزارش ایرنا، سرتیپ اکبر فتوحی چهارشنبه شب در جمع تعدادی از خواهران پایگاه های بسیج شهرستان مهریز افزود: ظرفیت های بسیارخوبی در کشور و استان یزد وجود دارد که باید مسئولان از آنها برای غلبه بر مشکلات استفاده کنند.
وی ادامه داد: آمریکا و برخی کشورهای منطقه فقط به دنبال حفظ منافع خود، ضربه زدن به انقلاب و ناامید کردن مردم از نظام اسلامی هستند باید با هوشیاری و بصیرت کامل توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: خودباوری، توجه به ارزش ها، مدیریت جهادی، روحیه انقلابی، وحدت و احساس تکلیف در قبال کشور و نظام موجب توسعه کشور و خدمت به مردم خواهد شد.
فتوحی یادآور شد: ترویج فرهنگ شهادت، افزایش فعالیت های اعتقادی در مدارس و مراکز آموزش عالی، تدوین برنامه، شناسایی توانایی های داخلی و بهره گیری درست از آنها باید در اولویت قرار گیرد.
فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد به نقش تاثیرگذار زنان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: بصیرت زنان و دختران مبارز و غیور ایران به دلیل شرکت آنان در جلسه های معنوی نقش اساسی در توفیق نظام داشته است.
فتوحی خاطرنشان کرد: دشمن ارزش های معنوی و حجاب و عفاف بانوان و دختران را نشانه رفته است و باید با هوشیاری و کار فرهنگی مداوم این توطئه را نقش بر آب کرد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
نیمی از جمعیت شهرستان مهریز در پایگاه مختلف مقاومت بسیج حضور دارند .
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.