به گزارش ایرنا، سید عزت الله ضرغامی روز دوشنبه در آیین اجتماع پرشور مردم سمنان در راهپیمایی 22 بهمن در میدان امام(ره) این شهر افزود: مردم ایران با وجود مشکلات فراوان در صحنه های حساس حضور دارند و این دینداری و انقلابی گری آحاد جامعه قابل ستایش است.
وی خاطرنشان کرد: گردنه های مختلفی را با حضور همیشگی مردم در صحنه پشت سر گذاشتیم و مشکلات معیشتی و اقتصادی که گریبان مردم را گرفته است به پایان خواهیم رساند.
رئیس پیشین سازمان صدا و سیما اضافه کرد: مردم سمنان در دوره های گذشته برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی وارد صحنه شدند و رویکرد انقلابی گری مردمان این خطه بی نظیر است.
ضرغامی تصریح کرد: سمنانی ها همواره در مبارزه با حکومت پهلوی و حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی سرآمد بودند و این مردم قدرشناس از منویات رهبر معظم انقلاب در 40 سال گذشته به خوبی دفاع کردند.

** مردم و مسئولان در کنار یکدیگرند
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید و چند تن دیگر از مسئولان آمریکا در ماه های گذشته وعده داده بودند که انقلاب اسلامی 40 سالگی خود را نخواهد دید اما آن ها این درک را ندارند که مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی در کنار یکدیگرند.
ضرغامی اضافه کرد: بین مردم و نظام جمهوری اسلامی هیچ گونه جدایی نیست و مردم انقلاب را از خودشان می دانند.
وی گفت: با وجود پژوهشگاه های مختلف برای شناخت آمریکایی ها از مردم ایران اما آنان درک اصولی از پیوند جدایی ناپذیر و دلدادگی مردم به نظام مقدس اسلامی را ندارند.
رئیس پیشین سازمان صدا و سیما گفت: اتفاق های متعددی در کشور ایران در 40 سال گذشته روی داد که مردم ما با درایت و توانمندی این مشکلات را پشت سرگذاشتند.

** مردم با وجود مشکلات انقلاب را رها نمی کنند
ضرغامی در ادامه سخنانش گفت: گرانی و مشکلات معیشتی در کشور وجود دارد و جوانان اکنون با مشکل بیکاری مواجه هستند اما با این شرایط مردم با عزت و سربلندی انقلاب را رها نمی کنند.
وی اضافه کرد: مردم ایران نسبت به انقلاب حق شناسی دارند و امروز به برکت انقلاب معادله های مختلف جهانی تغییر کرده است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: اگر در گذشته بلوک غرب و شرق در جهان حاکم بود امروز با درایت نظام جمهوری اسلامی بلوک بندی ها تغییر کرده و جبهه مقاومت در برابر جبهه استکبار قرار گرفته است.
رئیس پیشین سازمان صدا و سیما تصریح کرد: رهبری جمهوری اسلامی در جبهه مقاومت از جنس مردم است و با قلب ها و عقل های آحاد مردم جهان سر و کار دارد.
وی تصریح کرد: امروز در کشورهای لبنان، فلسطین، یمن، عراق، افغانستان و بحرین کشور ایران حرف اول را می زند و حضور جمهوری اسلامی در منطقه معادلات سیاسی استکبار جهانی را به هم زده است.

** شاه توان ایستادگی در مقابل زورگویان را نداشت
رئیس اسبق سازمان صدا و سیما گفت: در شروع جنگ جهانی دوم استالین به کشور ایران می آمد اما شاه مملکت از حضور رهبر شوروی در خاک کشورش خبر نداشت و شاه توان ایستادگی در مقابل زورگویان را نداشت.
ضرغامی تصریح کرد: ایران در جنگ جهانی دوم رویکرد بی طرفی را اتخاذ کرد و شیوع بیماری های واگیر مانند وبا و قحطی دستاورد این جنگ برای ایران بود.

**ملت ایران با افتخار در مقابل استکبار جهانی ایستاده است
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: در 40 سال گذشته دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بی نظیر بود و ملت ایران با افتخار در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.
وی اضافه کرد: در این چند سال مشکلات قابل توجهی برای مردم کشور به وجود آمده است اما ملت با روحیه انقلابی به نظام جمهوری اسلامی وفادار باقی مانده است.
ضرغامی تصریح کرد: بعضی از مسئولان، مدیران گذشته را زیر سئوال می برند و این رویکرد اشتباه است و باید همه در کنار هم باشیم.
رئیس پیشین سازمان صدا و سیما با اشاره به این که بعضی از مسئولان باید از مشکلات گذشته درس بگیرند اظهار داشت:این افراد به جای اینکه از آسیب ها درس بگیرند، درصدد مچ گیری هستند.

** کلید حل مشکلات کشور بازگشت به ارزش های سال 57 است
رئیس اسبق سازمان صدا و سیما گفت: کلید حل مشکلات در کشور بازگشت به ارزش های سال 57 است و با اتکا به توانمندی های داخلی می توان دغدغه های موجود در کشور را از بین برد.
ضرغامی تصریح کرد: باید از دشمنان قسم خورده ایران اسلامی قطع امید کرد و در دوران رئیس جمهوری اوباما بندهای توافقنامه هسته ای به نفع ایران اجرا نمی شد و اکنون هم ترامپ برجام را نقض کرده است.
وی ادامه داد: ایران با 15 کشور همسایه است و از این ظرفیت در شرایط تحریم برای رفع مشکلات کشور می توان بهره برد.
به گزارش ایرنا، مردم استان سمنان در 72 نقطه در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور مقتدرانه خود را به نمایش گذاشتند.
7408/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.