به گزارش ایرنا، مجید حججی روز دوشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای بانوان تیران و کرون افزود: زنان توانایی انجام فعالیت های مدیریتی در سازمان های اداری را دارند و واگذاری مسئولیت به آن ها توفیقات زیادی را به همراه خواهد داشت.
وی بیان کرد: اعتماد به این قشر و واگذاری پست های مدیریتی به آن ها به رفع چالش های اجتماعی و افزایش مشارکت آنان برای توسعه کشور کمک می کند و نباید تبعیض جنسیتی واقع شود.
فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه حضور و مشارکت بانوان در جامعه مثل گذشته برای جبران کاستی ها و تامین نیازها لازم است، تصریح کرد: آن ها در زمان حاضر مثل اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس کمک های زیادی را برای پیشرفت کشور خواهند داشت.
وی ادامه داد: شرایط برای حضور بانوان در مسئولیت های اجتماعی باید بیشتر فراهم شود و تشکیل سازمان های مردم نهاد به این مشارکت کمک بیشتری می کند و برپایی نمایشگاه عملکرد برای این قشر توانمندی های آنان را بیشتر نشان می دهد.
حججی با بیان اینکه در تیران و کرون بانوان در حوزه های مختلف فعالیت دارند، یادآورشد: این مشارکت باید افزایش پیدا کند که برپایی این نمایشگاه به معرفی هر چه بیشتر توانمندی های آن ها کمک می کند.
به تاکید وی برپایی نمایشگاه و فروشگاه دائمی به اقتصادی شدن تولیدات و کسب منفعت اقتصادی کمک می کند و باید گسترش یابد.
نمایشگاه توانمندی های بانوان شهرستان تیران و کرون به مناسبت دهه فجر در تالار بزرگ شهر تیران با ایجاد نزدیک به یکصد غرفه با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد و تا پایان هفته ادامه دارد.
48 درصد از جمعیت بیش از 72 هزار نفر شهرستان تیران و کرون را بانوان تشکیل می دهند.
/6026/7131
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.