**بهاباد
امام‌جمعه بهاباد بر حضور پرشکوه مردم همیشه درصحنه این شهرستان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تأکید کرد و افزود : راهپیمایی امسال ؛ نمایش پویایی و زنده‌بودن انقلاب‌ است.
به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: 22 بهمن تجلی‌بخش عید ولایت است. ‌
وی اظهار داشت : این روز ،در حکم عید غدیر است زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت .
بشکانی بابیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال با توجه به شرایط کشور در عرصه داخلی و خارجی و مواجهه با جبهه استکبار جهانی از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت : حضور مردم در راهپیمایی امسال می‌تواند ترجمان خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان باشد.
خطیب جمعه بهاباد در ادامه ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را به عموم مسلمانان جهان و نمازگزاران تسلیت گفت و اظهار داشت : آن حضرت پس از رحلت رسول گرامی اسلام(ص) با شناختی که از حوادث روزگار داشت و ضرورتی که در دفاع از حریم امامت می‌دید، از هر وسیله و فرصتی برای دفاع از حریم امامت و ولایت بهره برد و با تمام توان خویش در این راه قدم گذاشت تا رسالت خود را در این راه به انجام رساند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهاباد با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) تلاش بسیاری برای بیداری امت پس از رحلت پیامبر داشتند، تصریح کرد: سخنان و راهبردهای ایشان برای کاروانیان اسلام و انسان کارساز بود؛ جریان حکومتی که از جریان رهبری و امامت جداشده باید تبیین و روشن‌سازی می‌شد و صدیقه اطهر این کار را صورت دادند.
حجت‌الاسلام ابراهیمی بشکانی بر حضور مردم در مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا که فردا(شنبه) در شهر و روستاهای شهرستان بهاباد برگزار می‌شود تأکید کرد .
مرکز شهرستان20 هزارنفری بهاباد در فاصله 200 کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.
9877 / 2047

** مهریز
امام جمعه مهریز گفت: یوم الله 22 بهمن سالروز شکست باطل به دست مردم ایران است و این روز باید حماسی و پر صلابت تر از سال های قبل برگزار شود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نماز جمعه افزود: 22بهمن روز نمایش اقتدار ، آرامش، وحدت ملت و ناامیدی دشمنان و بیداری غافلان است.
وی ادامه داد: فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان را که آرزوی ندیدن این ایام را در سر می پروراندند آشفته و عصبانی کرد .
خطیب جمعه مهریز خاطر نشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی نشان از اقتدار ملت دارد و به سران استکبار پیام می رسانند که هیچ گزینه ای اعم از تهدید نظامی و تحریم اقتصادی برای آنها ترس آور نیست.
محی الدینی بیان داشت: در حال حاضر دشمنان با انواع تهدیدها و تحریم ها و فشارهای مضاعفی که وارد می کنند قصد ناامید کردن مردم را از انقلاب دارند.
وی افزود: ملت با حضور در راهپیمایی شکست مجدد اروپا و آمریکا و حامیان او را در چهل سالگی فجر پیروزی انقلاب با وحدت و حضور خود رقم می زنند.
7541/ 2047

** ابرکوه
امام‌جمعه ابرکوه گفت: ملت در 22 بهمن امسال مصمم‌تر و قدرتمندتر از گذشته با عزم راسخ خود سردمداران کفر، ظلم و نفاق، به‌ویژه مثلث شوم آمریکا، انگلیس ورژیم صهیونیستی را به خاک ذلت خواهند نشاند.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه اظهار داشت: مردم بزرگ و انقلابی و قدرشناس خصوصاً جوانان و نوجوانان با حضور قاطع و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن خواب شیطانی دشمنان را آشفته خواهند کرد.
وی بابیان اینکه همه می‌دانیم که در 40 سالگی انقلاب ، کشور با چالش‌های اقتصادی دسته و پنجه نرم می‌کند، اظهار داشت : این چالش ها از سوی دشمنان و بدخواهان معیشت و آرامش عمومی مردم را هدف قرار داده است .
وی ادامه داد: تجربه چهل‌ ساله مردم به‌ویژه در مبارزه و مقاومت علیه اردوگاه استکبار به سردمداری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و جهان خوار قطعاً چراغ راه آینده انقلاب و حکومت و کشور خواهد بود.
حسینی اضافه کرد: پیام حضور مردم در این میثاق ملی با انقلاب و رهبری به دوستان و دشمنان انقلاب در جهان این خواهد بود که آینده روشن و درخشان و پرقدرت متعلق به اسلام و ایران اسلامی است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه یاد آور شد : تجربه چهل‌ساله مقاومت ملت انقلابی مملو از دستاوردهای گران‌سنگی است که می‌تواند چراغ راه آینده انقلاب و کشور باشد.
حسینی خاطرنشان کرد: مردم صبور کاری کردند ، اگر تا دیروز آمریکا می‌گفت تمام گزینه‌ها روی میز است، امروز و در 40 سالگی انقلاب جبهه مقاومت در جهان اسلام به‌ویژه حزب‌الله لبنان می‌گوید همه گزینه‌های مقاومت روی میز است.
امام‌جمعه ابرکوه همچنین با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) تصریح کرد: وجود مبارک زهرا مرضیه با عمر کوتاه ، اما پربرکت خود را به فرهنگی بزرگ تبدیل کرد.
حسینی افزود: فرهنگ فاطمی ارزشی به بهای همه تاریخ حیات انسانیت دارد زیرا آن بزرگوار نه‌فقط برای زنان بلکه برای همگان سرمشق زندگی است.
امام‌جمعه ابرکوه ادامه داد: مردم به نحو شایسته ای در سوگواری آن بانوی گرامی اسلام و آیین تشییع نمادین جنازه آن حضرت شرکت خواهند کرد.
امام‌جمعه ابرکوه همچنین به دستاوردهای عظیم در 40 سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: در حوزه راه ، ابرکوه در ابتدای انقلاب 43 کیلومتر جاده باروکش آسفالت سرد داشت و هم اکنون 140 کیلومتر بزرگراه ، 70 کیلومتر راه اصلی و 30 کیلومتر راه فرعی آسفالته دارد .
7540 /2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.