به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دانشگاه یزد، محمد خدادادی در دوره آموزشی مثبت اندیشی با بیان اینکه برای اندیشیدن راهی به جز مطالعه نیست، خاطر نشان کرد: تقویب مطالعه و اندیشه، مثبت‌ اندیشی را به دنبال خواهد داشت.
وی با تاکید بر اهمیت تفکر اظهار داشت: انسان چیزی جز اندیشه نیست و اگر در پی جستن موارد و مسائل کوچک باشد احساس پوچی می‌ کند و اگر به عظمت بیاندیشد احساس عظمت خواهد کرد.
وی تصریح کرد: اغلب مردم اسیر نگاه جزء نگر هستند و بسیاری از اوقات با این نگاه که شامل منفی‌ نگری، یاس، ناامیدی و پرخاشگری است به مشکلات خود در زندگی نگاه می‌ کنند و اگر بتوانند کل نگر و به دنبال مثبت نگری، صبر و استقامت و شکرگزاری باشند، سختی‌ها، درد و مشکلات شیرین می‌شود و به آرامش خواهند رسید.
به گفته وی، یاس، ناامیدی و منفی‌نگری که از آن به عنوان مثلث شوم یاد می‌شود دارای سه ‌راس افسردگی، پرخاشگری و اعتیاد است که با معنادرمانی از بین می‌ رود.
استان یزد حدود یکصد هزار دانشجو دارد که در 68 مرکز آموزش عالی به تحصیل مشغول هستند و از این تعداد حدود 14 هزار نفر در دانشگاه یزد تحصیل می کنند.
دانشگاه یزد افزون بر 400 عضو هیات علمی و 100 رشته تحصیلی دارد.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان ماه سال 1395، یک‌ میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.
7532/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.