رئیس دانشکده فنی و حرفه ای سما با اشاره به اشتغالزایی با راه اندازی هنرستان آموزشی گفت: راه اندازی هنرستان بهداری در استان یزد در دستور کار این مرکز است تا نیاز بهداشتی و درمانی استان در کادر بهیار را رفع کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا رحیمی در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: سما به عنوان بزرگترین مجموعه غیردولتی ایران با 110 هزار دانشجو و 100 هزار دانش آموز ارائه خدمت آموزشی دارد.

وی با اشاره به تاریخچه تاسیس و شکل‌گیری مجتمع سما ادامه داد: آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سما در دهه 80 کار خود را با رویکرد پرورش تکنسین در رشته های فنی آغاز کرد و در حال حاضر 900 دانشجو داریم.

وی با اشاره به دستاوردها و موفقیت های این مجموعه بیان داشت:‌برنامه‌هایی نیز در دست اقدام داریم از جمله صدور مجوز هنرستان که در مهر 98 در شاخه های تربیت بدنی و رباتیک و گرافیک و عکاسی راه اندازی خواهد شد.

رحیمی همچنین از راه اندازی هنرستان بهیاری خیر داد و گفت: تلاش داریم در صورت امکان با هماهنگ وزارت بهداشت و آموزش و پرورش، هنرستان بهداری را راه اندازی کنیم و نیاز مراکز بهداشتی و درمانی را در استان تامین کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.