به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ حسین اشتری شامگاه پنجشنبه در یادواره سرداران و 172 شهید نیروی انتظامی یزد افزود: هرچند در منطقه به خاطر شیطنت ها و خیانت‌ استکبار جهانی وضعیت ناامنی وجود دارد ولی نظام مقتدر جمهوری اسلامی با ثبات و به حرکت عزت بخش خود ادامه می دهد.
وی ادامه داد: دشمنان و ایادی آنها همواره به دنبال به مخاطره انداختن این امنیت هستند و می‌خواهند آسایش و آرامش را از ما بگیرند ولی هیچگاه همانند دوران دفاع مقدس به اهداف خود نمی رسند.
فرمانده نیروی انتظامی به وضعیت انقلاب اسلامی در هشت دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در آن دوران ما نه در مقابل عراق و صدام بلکه با دنیای استکباری درگیر بودیم و با همت و شجاعت رزمندگان اسلام به پیروزی رسیدیم .
اشتری به توطئه های داخلی دشمنان و فتنه انگیزی آنها در سال های گذشته پرداخت و تصریح کرد: با هوشیاری و بینش دینی و انقلابی مردم، تمام توطئه ها نقش بر آب شد و باید با وحدت و دشمن شناسی در برابر استکبار ایستادگی کرد.
وی به وجود برخی مشکلات که مردم با آن مواجه هستند اشاره کرد و گفت: باید مسئولان با همه توان برای حل مسائل و برطرف کردن مشکلات وظایف خود را به خوبی انجام دهند.
فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: مردم قهرمان ایران امسال با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، وحدت، بصیرت و دلبستگی خود را به نظام و ولایت نشان می دهند.
اشتری گفت: نیروی انتظامی با افتخار برای حفظ جان، مال و ناموس مردم فعالیت دارد و با همکاری مردم و مسئولان وظایف خود را انجام می دهد و پاسدار ارزش های معنوی و انقلابی است.
یادواره سرداران و 172 شهید ماموران انتظامی استان یزد با حضور جمعی از خانواده شهدا، مسئولان و مردم در امامزاده جعفر (ع) این شهر برگزار شد.
استان با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.