گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان به خبرگزاری ایرنا حاکیست، نادر جهان آرای افزود: در این مسابقه ها، تیم اعزامی این استان حائز یک رتبه اولی، 2 رتبه سومی و چهار رتبه برگزیده کشوری شده است.
وی اظهار داشت: محسن تقی پور از ناحیه یک رشت رتبه اول رشته تکنوازی، علی فرحبخش از تالش رتبه سوم فیلم کوتاه و رضا صفری از لاهیجان رتبه سوم را در رشته شعر کسب کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: علی اصغر کشاورز در رشته وبلاگ نویسی از شفت، امیر محمد دشتوایی در رشته عکاسی از بندرانزلی، صائم رضایی در رشته وبلاگ نویسی از تالش و عرشیا عمرانی فر در رشته نشریه الکترونیکی از ناحیه 2 رشت نیز حائز رتبه های برگزیده شدند.
جهان آرای بیان داشت: پس از پایان مراحل آموزشگاهی، منطقه ای و استانی سی و ششمین دوره مسابقه های فرهنگی و هنری دانش آموزی و شرکت حدود 85 هزار دانش آموز گیلانی در پنج رشته و 70 گرایش، آثار برگزیدگان رتبه اول استانی دوره دوم متوسطه به دبیرخانه کشوری این مسابقه ها ارسال شد که پس از داوری مرحله مقدماتی کشوری ( غیر حضوری)، 34 دانش آموز گیلانی به مرحله نهایی (حضوری) مسابقه ها راه یافتند که سهم پسران 9 نفر بود.
وی با بیان این که این مسابقه ها از نوزدهم تا بیست و دوم مردادماه جاری در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، خاطر نشان کرد: رقابت های بخش دختران نیز بیست و ششم تا بیست و نهم ماه جاری در تهران برگزار خواهد شد.
در سال تحصیلی گذشته، بیش از 370 هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل کردند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.