فرماندار آستارا غروب دوشنبه پس از انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان آستارا در فرمانداری، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از انتخاب پاشا سماپور به عنوان رئیس، رفیع فرشاد نائب رئیس، حامد نصرت الهی سخنگو و عادل نیرودل و آصف زیدی به عنوان منشی های شورا خبر داد.
یونس رنجکش گفت: با توجه به برنامه ریزی برای توسعه شهرستان، به همت شوراها در جلب مشارکت های اجتماعی و کمک به پیشبرد امور نیازمندیم و اختیارات لازم به شوراها تفویض شده و مصوبات آنها باید در فرمانداری تایید و سپس اجرا شود.
وی افزود: شوراهای اسلامی بازوان دستگاه های اجرایی در مسیر خدمات رسانی به مردم هستند و باید با کارکرد درست و بر اساس قانون، به مطالبات موکلان خود پاسخ بدهند.
وی بیان کرد: تامین منافع شهرستان با بهره مندی از ظرفیت شوراهای اسلامی امکان پذیر است و شورای های اسلامی شهر و روستا باید ارتباط مردم و دستگاه های اجرایی را تقویت کرده و از مشکلات مردم در نهادهای اجرایی و اجتماعی بکاهند.
رنجکش ادامه داد: آستارا از قابلیت های بسیاری در حوزه های مختلف برخوردار است و باید با بهره مندی از ظرفیت و پشتوانه شوراها به توسعه لازم دست یابد.
فرماندار آستارا گفت: آستارا شهری خدماتی، گردشگری و تجاری است و باید با بهره برداری درست از ظرفیت های طبیعی، خدمات مناسب به گردشگران آن ارائه شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.