مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در این باره اظهار داشت: روز گذشته نیز خودروها در گیلان پنج میلیون و 551 هزار لیتر بنزین مصرف کردند ، اما در حال حاضر وضعیت سوختگیری در استان عادی است.
علی اصغر عباسی با مقایسه تراکنش های انجام شده( تعداد سوخت گیری های انجام شده در جایگاههای سوخت استان) طی سه روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود: سال 96 طی روزهای هشتم تا دهم مرداد 484 هزار و 203 مورد سوختگیری در گیلان صورت گرفت.
وی با اشاره به آمار تراکنش شده امسال اضافه کرد: این در حالی است که طی روزهای مشابه امسال 586 هزار و 449 مورد تراکنش یا سوختگیری در جایگاه های سوخت استان انجام شده است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان از مردم خواست تا به این آرامش در جایگاهها استمرار بدهند و تنها در صورت نیاز به جایگاههای سوخت مراجعه کنند ؛ چرا که کمبود سوختی در استان نداریم .
به گفته عباسی؛ مصرف بنزین هشتم ماه جاری چهار میلیون و 20 هزار لیتر در استان بوده که نهم مرداد ماه جاری رکورد مصرف بنزین در گیلان با شش میلیون و 115 هزار لیتر شکسته شد که دو میلیون و 95 هزار لیتر نسبت به روزقبل تر آن ( دوشنبه هشتم ) معادل 52 درصد مصرف بنزین در استان بیشتر بوده است.
روز گذشته نیز مردم در گیلان پنج میلیون و 551 هزار لیتر بنزین زدند و این آمار در حالیست که مصرف عادی روزانه بنزین در استان بطور متوسط سه میلیون و 200 هزار لیتر است که در اوج مصرف به افزون بر چهار میلیون لیتر می رسد.
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.