فریدون هاشم نژاد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، پیرامون دغدغه مردم برای تامین سوخت وسائط نقلیه افزود: شهروندان به شایعه ها در مورد کمبود سوخت بنزین توجهی نکنند، بنزین به اندازه کافی و مورد نیاز ذخیره سازی شده و بهتر است مردم به جایگاهها هجوم نیاورند.
این مسئول ادامه داد: هجوم به جایگاه های سوخت فقط باعث صرف وقت، کاهش خدمات ارائه شده و ترافیک سوخت گیری بیشتر در داخل جایگاهها و اطراف آن می شود.
فرماندار طارم تاکید کرد: بر حسب دیدار و نشست با مدیران و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، مقرر شد بنزین مورد نیاز شهرستان طارم با توجه به ذخایر کافی در مخازن این شرکت تامین شود.
وی خاطر نشان کرد: شایسته است جایگاه داران با پایش و نظارت، قبل از اینکه میزان سوخت به شرایط بحرانی برسد، جهت خرید از شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان اقدام کنند.
هاشم نژاد در مورد کیفیت سوخت جایگاههای طارم خاطرنشان کرد: بنابر اعلام کارشناسان شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان طبق آزمایشات مستمر از طرف اداره استاندارد و بازرسان این شرکت کیفیت موجود در بنزین جایگاههای سوخت شهرستان مناسب می باشد و با پیگیریهای انجام شده و با توجه به گله مندی مردم؛ مقرر گردید این بازرسی ها و نظارت ها بیشتر شود.
فرماندار طارم، نبود برق اضطراری در جایگاههای سوخت را یکی دیگر از مشکلات اساسی مردم این شهرستان برشمرد و گفت: با توجه به قطعی های برق در تابستان سالجاری بسیاری از مردم از لحاظ سوختگیری در مواقع قطعی برق دچار مشکل می شدند که به کارشناسان این شرکت پیشنهاد شده است جهت راه اندازی سیستم برق اضطراری در جایگاههای سوخت پیگیریهای لازم را انجام دهند.
هاشم نژاد ادامه داد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و طبق اعلام کارشناسان این شرکت، جایگاهها موظف به ارائه خدمات در 24 ساعت شبانه روز می باشند و اگر جایگاهی برخلاف قانون از ارائه خدمات کوتاهی نماید شهروندان می توانند با شماره تلفن 09627 شکایت خود را اعلام کنند.
وی توسعه زیرساختهای ارائه خدمات جانبی در جایگاههای سوخت را از عوامل سودآور برای جایگاهها عنوان و خاطرنشان کرد: ضروری است حمایت های ویژه ای از جایگاه داران جهت توسعه زیرساختهای لازم صورت پذیرد تا هم موجب افزایش رفاه حال مردم و مسافران و هم ارزش افزوده ای برای جایگاه به دنبال داشته باشد.
این مسئول همکاری و همدلی مردم در تمامی مسائل و مشکلات را ضروری خواند و افزود: اگر مردم در کنار هم باشند و اتحاد و یکپارچگی خود را حفظ کنند، بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در شهرستان طارم 4 جایگاه سوخت بنزین و نفت و گاز و همچنین یک جایگاه سوخت CNG فعالیت می کند.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت و 10 درصد مساحت استان زنجان) در 90 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده است و با استانهای قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
9886/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.