محمودرضا نیازی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این جایگاه ها شامل 120 نازل بنزین، 49 نازل گازوئیل و 44 نازل نفت و گاز می شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون تمامی نازل های بازدید شده که با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان صورت گرفت از استانداردهای لازم برخوردار بودند.
نیازی ادامه داد: در سال گذشته نیز 2 هزار و 205 نازل مورد آزمون قرار گرفت که تنها صحت عملکرد 2 تلمبه موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع (بنزین و گازوئیل) با استانداردهای لازم مغایرت داشت.
مدیرکل استاندارد کرمانشاه، همچنین از نظارت و بازرسی مستمر بر عملکرد نازل های سوخت بنزین و گازوئیل خبر داد و گفت: براساس قانون سازمان ملی استاندارد ایران، کلیه وسایل توزین و سنجش مشمول مقررات استاندارد اجباری در سراسر کشور، باید به صورت دوره ای مورد آزمون قرار گیرند.
وی هدف از این کار را جلوگیری از هرگونه تخلف و ضرر و زیان از نظر کمی یا کم فروشی برای مصرف کننده و توزیع کننده عنوان کرد.
نیازی در پایان گفت: شهروندان در صورت نارضایتی از عملکرد نازل های جایگاه های عرضه سوخت مایع و احتمال نقص و کم‌ فروشی از شیوه عرضه سوخت در هر یک از جایگاه‌های استان می‌توانند با سامانه 1517 اداره کل استاندارد استان کرمانشاه تماس بگیرند.
در استان کرمانشاه بیش از 120 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی وجود دارد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.