به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کردستان، فریدون یاسمی با اشاره به افزایش 22 درصدی میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار کرد: روزانه بیش از یک میلیون و 400 هزار لیتر بنزین در استان مصرف شده است.
وی همچنین از مصرف 2 میلیون و 300 هزار متر مکعب CNG در استان در این مدت خبر داد و افزود: این میزان مصرف نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 11 درصد افزایش نشان می دهد.
باسمی تاکید کرد: با هدف خدمت رسانی بهتر به مردم بویژه مسافران نوروزی این شرکت از اواسط اسفند سال 96 با اعزام بیش از 15 اکیپ بازرسی به جایگاه های عرضه سطح استان، برنامه ریزی های خود را آغاز کرد ضمن آنکه هیچ گونه مشکلی در توزیع انواع سوخت وجود ندارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: در حال حاضر به اندازه کافی در انبارهای استان انواع فرآورده های نفتی ذخیره شده است.
یاسمی به ارائه خدمات جانبی در مجتمع‌ها و جایگاه های بین راهی استان کردستان اشاره کرد و گفت: کارواش ها، رستوران ها و نمازخانه ها در کنار جایگاه‌های عرضه سوخت در قالب مجتمع‌های بین ‌راهی به مردم خدمات ارائه می دهند.
وی با اشاره به فعال کردن گشت‌های ویژه نوروزی به ‌منظور نظارت بر عرضه درست سوخت مورد نیاز مردم و مسافران در ایام تعطیلات اضافه کرد: با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود و هیچ کاستی در ارائه خدمات قابل‌ قبول نیست.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: بیش از 2 هزار جلد بروشور راهنمای مسافران نوروزی توسط واحد روابط عمومی این منطقه تهیه که در ورودی شهرستان های استان و جایگاه های عرضه در بین مسافران توزیع شد.
به گزارش ایرنا، 66 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 باب جایگاه CNG در سطح استان کردستان، کارعرضه سوخت به شهروندان را انجام می دهند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.