محمود آقامحمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 74 میلیون لیتر فرآورده به طور متوسط ماهانه 28 میلیون لیتر بنزین، 34 میلیون لیتر نفتگاز و 12 میلیون مترمکعب CNG در استان زنجان به فروش می رسد.
وی تاکید کرد: 54 باب جایگاه عرضه فرآورده مایع با 241 تلمبه بنزین، 130 تلمبه نفتگاز و 40 جایگاه عرضه گاز طبیعی با 242 نازل و ظرفیت 49 هزار و 628 هزار مترمکعب بر ساعت طی تعطیلات عید فطر به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان بودند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: بر اساس آخرین درجه بندی 80 درصد جایگاه های عرضه سوخت استان زنجان از درجه ممتاز و یک برخوردار هستند.
آقا محمدیان ادامه داد: 30جایگاه عرضه سوخت این استان در حدود 57 درصد تحت پوشش ناحیه مرکزی در شهرستان های زنجان، طارم، دندی، ماهنشان و ایجرود قرار دارند که از این تعداد 26 جایگاه معادل 87 درصد دارای درجه ممتاز و یک و به ترتیب درشهرستان های سلطانیه، ابهر و خرمدره هستند.
وی افزود: از 17 جایگاه عرضه سوخت در سطح استان زنجان 12 جایگاه برابر با 71 درصد، در ناحیه قیدار نیز از 6 جایگاه سه جایگاه برابر با50 درصد از درجه ممتاز و یک برخوردار است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: از تعداد 6 جایگاه عرضه سوخت فعال در ناحیه قیدار یک جایگاه در دست تعمیر و یک جایگاه نیز با توجه به اصل 44 قانون اساسی به بخش خصوص واگذار شده که برای درجه بندی در دست اجراست.
آقامحمدیان روند مطلوب رو به رشد ارتقاء درجه جایگاه های عرضه سوخت در سطح استان زنجان را رضایت بخش اعلام کرد.
وی یادآورشد: منطقه زنجان با توجه به شرایط و موقیت خاص جغرافیایی به عنوان کریدور غرب به شرق و حجم گسترده ترددهای جاده ای تلاش دارد با تعامل و همراهی جایگاه ها و اقدامات ضروری روند روبه رشد ارتقاء درجه جایگاه ها در به منظور وضعیت عمومی، استانداردهای فنی و ایمنی، ارتقاء کیفی جایگاه ها و ارائه خدمات مطلوب را پیگیری می کند تا همه جایگاه ها از شرایط مطلوب برخوردار شوند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، از آمادگی برای ارائه خدمات در تعطیلات تابستان برای جامعه هدف خود خبرداد و گفت: تمهیدات لازم برای تامین و توزیع به موقع سوخت برای جایگاه های عرضه انجام شده است.
آقامحمدیان افزود: با آغاز سفرهای تابستانی و افزایش مصرف فرآورده های نفتی به ویژه بنزین پیش بینی می شود و با تدابیر و تمهیداتی که اتخاذ شده همه جایگاه های تحت پوشش منطقه مشکلی در باره تامین و عرضه سوخت نخواهند داشت.
وی تاکید کرد: تامین و تقویت موجودی انواع فرآورده نفتی، هماهنگی با دیگر مناطق پخش، پیگیری صدور و ارسال به موقع فرآورده های نفتی، پیگیری و هماهنگی برای اعزام به موقع نفتکش های جاده پیما به مبادی مصرف دیگر تمهیدات پیش بینی شده برای گذر از سفرهای تابستانی است.
به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان دارای 53 باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی مایع و 40 باب جایگاه عرضه سی ان جی است.
هموطنان در صورت مواجهه با هرگونه مورد تخلف، انتقاد، پیشنهاد و ارائه راهکار مورد را با سامانه 09627 و یا از طریق شماره 3000249627 در طول 24 ساعت از شبانه روز اطلاع رسانی کنند.
325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.