محمودرضا نیازی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی اداره استاندارد است و در سال گذشته 2 هزار و 160 مورد بازدید از نازل‌های جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در استان کرمانشاه انجام شده است.
وی اظهار کرد: در بازرسی از تلمبه‌های موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع (بنزین و گازوئیل) تنها صحت عملکرد 2 نازل سوخت با استانداردهای ملی مغایرت داشت که این نازل ها برای رفع نواقص از دسترس خارج شد.
مدیرکل استاندارد کرمانشاه ادامه داد: نازل‌های سوخت جایگاههایی که صحت عملکرد آن‌ها حین بازرسی با استانداردهای مربوطه مغایرت داشته باشد، توسط بازرسان پلمب شده و صاحبان جایگاه مربوطه می‌بایست با هماهنگی بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان نسبت به رفع نقص مربوطه اقدام کنند.
نیازی در پایان اظهار داشت: شهروندان در صورت نارضایتی از عملکرد جایگاه‌ها و احتمال نقص و کم‌ فروشی از شیوه عرضه سوخت در هر یک از جایگاه‌های استان می‌توانند با سامانه 24 ساعته گویای 1517 و تلفن ثابت 3-34733381 تماس بگیرند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.