رئیس هیات کاراته استان گبلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بخش کومیته انفرادی مردان، مهدی رحیمی نژاد کاراته کای شایسته گیلانی در وزن 67- کیلوگرم در رقابت های کاراته قهرمانی دانشجویان جهان شرکت می کند.
رضا رسولی افزود: همچنین در بخش کومیته تیمی مردان، محمد مهدی قاهری دیگر کاراته کار شایسته استان گیلان به همراه سایر ملی پوشان به مصاف رقبای خود در مسابقات کاراته قهرمانی دانشجویان جهان خواهند رفت.
وی بیان کرد: در تیم بانوان و در بخش کومیته انفرادی ، آویشن باقری ورزشکار شایسته استان گیلان در وزن 55 - کیلوگرم در مسابقات کاراته قهرمانی دانشجویان جهان به مصاف رقبای خود می رود.
رئیس هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کرد: یازدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی دانشجویان جهان در دو بخش بانوان و آقایان از روز 28 تیرماه جاری به مدت چهار روز با حضور زبده ترین کاراته کاران دانشجوی سراسر جهان در کشور ژاپن برگزار می شود.
رسولی با ابراز امیدواری برای درخشش کاراته کاران ایرانی حاضر در این دوره از رقابت ها افزود: امیدوایم که کاراته کاران گیلانی حاضر در این مسابقات به همراه سایر ملی پوشان ایرانی در رقابتهای قهرمانی دانشجویان جهان بدرخشند و مدال های رنگارنگی را 8کسب کنند.
***
زبده ترین دوندگان دو نیمه ماراتن گیلان از شهرها و بخش های مختلف این استان در 2 رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان به مسافت 21 کیلومتر در مسیر جاده سراوان به سنگر رشت با هم به رقابت پرداختند .
در پایان این رقابت ها و در رده سنی بزرگسالان ، مرتضی نیک نژاد از سنگر رشت زودتر از خط پایان عبور کرد و عنوان قهرمانی گیلان را کسب کرد ، پرویز خانجانی از رضوانشهر در رتبه دوم قرار گرفت و مقداد احمدی از ماسال نیز عنوان سوم را کسب کرد.
همچنین در پابان رقابت های دو نیمه ماراتن رده سنی پیشکسوتان استان گیلان ، اسلام دولتی از رضوانشهر مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد ، ایوب سجودی ورزشکار با سابقه رشت در ماکن دوم قرار گرفت و هادی رمضانی از صومعه سرا نیز روی سکوی سوم قرار گرفت.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری ابن دوره از رقابت ها، به نفرات برتر مسابقات دو نیمه ماراتن بزرگسالان و پیشکسوتان قهرمانی استان گیلان، حکم و مدال قهرمانی و همچنین جوایزی اهداء شد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.