سرپرست هیات کاراته استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کاراته کار شایسته گیلانی با درخشش در این دوره از رقابتها و با غلبه برابر حریفان قدرتمند و صاحب نام، توانست مقام دوم را کسب و مدال نقره رقابتهای جهانی را برگردن بیاویزد.
اسفندیار زیال در ادامه گفت: سارا بهمنیار که در وزن منفی 50 کیلوگرم در مسابقات کاراته جهانی وان ژاپن حضور داشت ، ابتدا حریفی از ژاپن میزبان این دوره از رقابتها را شکست داد و سپس در مسابقه دوم به مصاف مولدیر ژانبیربای قزاقستانی دارنده مدال طلای شانزدهمین دوره مسابقات آسیایی رفت که موفق شد این حریفش را نیز با اقتدار مغلوب کند.
وی بیان کرد: این کاراته کار شایسته گیلانی در مرحله یک چهارم پایانی به مصاف روچیو سانچز اسپانیایی دارنده مقام سومی کاراته وان روتردام 2016 و سومی جام جهانی 2014 آلمان رفت که توانست این حریفش را نیز شکست و در مرحله نیمه نهایی نیز ، با نتیجه سه بر صفر النا اسپتانوآ از روسیه را شکست داد.
سرپرست هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کرد: بهمنیار در دیدار فینال به مصاف شوئانگ گوشیائو از چین تایپه رفت و پس از تساوی یک بر یک در برابر رقیب قدرش ، طبق نظر داوران بازنده اعلام و به مدال نقره بسنده کرد.
زیال اضافه کرد: بهمنیار ماه گذشته نیز در رقابتهای کاراته قهرمانی امیدهای جهان در اسپانیا حضور یافته و موفق به کسب مدال برنز شده بود.
وی یادآور شد: همچنین آویشن باقری دیگر کاراته کار گیلانی که مدال طلای رقابتهای امیدهای جهان در اسپانیا را کسب کرده بود، دیگر نماینده گیلان در قابتهای جهانی وان ژاپن بود که این کاراته کار شایسته نتوانست در این مسابقات مدال کسب کند.
خبرنگار: حسین مجرد
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.