رضا رسولی عصر شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سارا بهمن یار و آویشن باقری دو کاراته کار شایسته گیلانی به همراه تیم ملی بانوان در این دوره از رقابت ها حضور یافته بودند و گرچه از گردونه رقابت ها حذف شدند، اما در جریان این مسابقات ، بازی های خوبی را به نمایش و پیروزی های ارزشمندی نیز کسب کردند.
وی ادامه داد: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، در وزن 50- کیلوگرم، سارا بهمن یار در اولین دیدارش با نتیجه پنج بر یک، آروره بورکوئیس از فرانسه را شکست داد و سپس با نتیجه 10 بر صفر چیناتسو ایندو از ژاپن را مغلوب کرد.
وی گفت: این کاراته کار شایسته گیلانی در ادامه لیگ جهانی کاراته وان ترکیه ، با نتیجه سه بر یک از آیچا سایا کاراته کار قدرتمند مراکشی شکست خورد و از این رقابت ها حذف شد.
به گفته رسولی، آویشن باقری دیگر کاراته کار گیلانی حاضر در این دوره از مسابقات نیز، در دور اول با نتیجه 2 بر یک سیدا جیدا از الجزایر را شکست داد ، سپس با نتیجه 2 بر صفر آروژان مختار از قزاقستان را شکست داد.
رئیس هیات کاراته استان گیلان اضافه کرد: باقری در ادامه این مسابقات با نتیجه یک بر صفر جولیا ریتر از اتریش را مغلوب کرد، سپس با نتیجه سه بر یک از سارا کاردین از ایتالیا شکست خورد و در جدول شانس مجدد نیز ، 2 بر صفر مغلوب کاراته کایی از ژاپن شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ، از روز جمعه هفته جاری 18 خرداد ماه در استانبول ترکیه با حضور 607 کاراته کار برتر جهان از 63 کشور آغاز شده است. بهمن یار کاراته کار ملی پوش گیلانی در سه مرحله گذشته لیگ جهانی در پاریس ، دبی و روتردام به میدان رفت که در لیگ های جهانی پاریس و دبی با شکست در مرحله اول، حذف و در لیگ جهانی روتردام هلند، با 2 پیروزی و کسب 210 امتیاز در مکان نهم وزن خود قرار گرفت.
باقری دیگر بانوی کاراته کار گیلانی نیز، در 2 لیگ جهانی دبی و روتردام حضور یافت که در لیگ جهانی دبی با کسب سه پیروزی و 390 امتیاز در مکان پنجم و در لیگ جهانی روتردام با شکست در دور اول از گردونه مسابقات حذف شد.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.