معاون استاندار گیلان، تهدید خارجی در هر جامعه‌ای را منجر به انسجام ملی دانست و تصریح کرد: انسجام ملی سد محکمی در برابر آسیب‌ها است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، علی اصغر جمشید‌نژاد در جلسه شوراری اداری شهرستان لاهیجان که به منظور معارفه معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی فرمانداری لاهیجان برگزار گردید مدیران را خدمتگزار و خادم مردم دانست و گفت : باید برای افزایش رضایت‌مندی در جامعه تلاش کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه مسئولیت‌هایی که عهده‌دار آن هستیم روزی به پایان خواهد رسید، افزود : آنچه که باقی می‌ماند آثار و خدماتی است که از خود به یادگار می‌گذاریم.

وی در ادامه با بیان اینکه باید در دوران مسئولیت  خود مبنای تحول باشیم ابراز امیدواری کرد: ان‌شاء‌الله بتوانیم در دوران خدمتی خود منشاء تاثیر در جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم باشیم .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به سرعت تغییر خواسته‌های جامعه تصریح کرد: باید مطابق با نیازهای جامعه با تلاش مضاعف برای رفع مشکلات مردم گام برداریم

جمشید نژاد عبور از مشکلات و آسیب‌های جامعه را وابسته به نوع عملکرد مسئولان دانست و گفت: باید اقدامات مدیران پاسخگوی نیازهای جامعه باشد.

وی تصریح کرد : چنانچه مردم تلاش، جدیت و صداقت مسئولان را برای رفع مشکلات جامعه مشاهده کنند حتی اگر نتیجه مطلوب حاصل نشود، از مسئولان احساس رضایت خواهند داشت .

در پایان این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با طلب آمرزش و رحمت  الهی برای شادروان محمدرضا قربانی معاون فقید فرماندار لاهیجان، نورالله اکبری را به عنوان معاون جدید سیاسی و امنیتی فرماندار معرفی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.