به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی سالاری غروب یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانداران قبلی و جدید شهرستان لاهیجان اظهار داشت: در گیلان و لاهیجان فضا و بستر عقلانی و صمیمی برای کارکردن وجود دارد و این تعامل باید با زیبایی های طبیعی گره بخورد تا مشکلاتی که درصدر آنها اشتغال است، رفع شود.
وی خاطرنشان کرد: اشتغال و معیشت مردم مرتبط با یک دستگاه و نهاد نیست بلکه دستگاه های حاکمیتی باید در کنار گروه های مدنی، نخبگان و تمام اقشار و افراد جامعه ، بتوانند گامی در جهت خدمت به مردم بردارند.
سالاری یادآور شد: هرکسی که بتواند به سهم خود در کارآفرینی، اشتغالزایی و رفع مشکلات مردم کاری انجام دهد؛ پیشنهادات خود را ارائه دهد تا از سوی دستگاه های مسئول پیگیری شود.
وی تصریح کرد: مهمترین مشکل جامعه درحال حاضر بیکاری است و با این همه نعمت و ظرفیت هایی که در گیلان وجود دارد، در این استان نباید بیکاری وجود داشته باشد.
استاندار گیلان به نقش رسانه ها و فعالان مدنی برای کمک به دولت در رفع مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: همه با هم، فضای مطلوب سرمایه گذاری را در استان فراهم کنیم و اصحاب رسانه و فعالان مدنی بیشتر می توانند کمک کنند.
وی ادامه داد: در این راه صبر و شکیبایی لازم است و مسئولان باید خود را برای شنیدن انتقادات آماده کنند.
سالاری به مسئولان توصیه کرد: وظیفه داریم کارهای مردم را پیگیری و به حرف ها و درد دل های آنان توجه کنیم تا رضایت مردم جلب شود.
نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل نیز در این آیین گفت: مهمترین کار دشمن این است که اعتماد و امید را از مردم بگیرد و نباید اقداماتی انجام گیرد که مردم را از هم تفکیک کند.
ذبیح نیکفر افزود: اگر قصور یا کوتاهی بوده، باید قوای سه گانه با هم نسبت به جبران و اصلاح آن اقدام کنند و لازم است مردم که ولی نعمت هستند را قدر بداریم و مشکلات آنها را برطرف کنیم .
وی اظهارداشت: عزت نظام اسلامی در سایه همدلی و همکاری میسر خواهد شد.
در پایان این جلسه با قدردانی از تلاش های سید محمد احمدی، امیر جانبازی رودسری به عنوان سرپرست فرمانداری لاهیجان معرفی شد.
شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه، در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار: نظرپور **انتشاردهنده:کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.