آرام حلیم روز پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گفت: امسال یک میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات به 29 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی در این شهرستان توسط بانک ملی پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه مشاغل خانگی بیش از پیش باید مورد توجه قرار بگیرد افزود: باید مشاغل خانگی مزیت دار مشخص شوند و افرادی که در مشاغل خانگی فعالیت می کنند دغدغه بازار فروش نداشته باشند.
حلیم بر لزوم توجه جدی به مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: بانک ‌ها گاهی اوقات برای وام 10 میلیون ریالی همان مدارکی را می ‌خواهند که برای تسهیلات میلیاردی مطالبه می ‌کنند ولی بانک ها باید در واگذاری تسهیلات به قشر کم درآمد جامعه نگاه ویژه ای داشته باشند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، او اظهار کرد: حدود 50 درصد پیشرفت کارگروه اشتغال شهرستان بیله سوار در گرو عملکرد بانک های عامل است و باید بانک ها و نهادهای مرتبط تعامل و هماهنگی لازم را داشته باشند تا در حل مشکل اقتصاد و اشتغال جامعه سهیم باشند.
فرماندار بیله سوار افزود: برای حمایت از طرح‌های مشاغل خانگی مبلغ تسهیلات پرداختی در بحث مشاغل خانگی با افزایش 2 برابری از 50 میلیون ریال به 100 میلیون ریال افزایش یافته است.
وی گفت: امسال تاکنون 232 نفر در سامانه رصد اشتغال ثبت نام کرده اند و انتظار می رود دستگاه‌های متولی تا پایان سال تعهد خود را به طور کامل اجرایی کنند.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.