رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خوی بیکاری را یکی از معضلات جامعه عنوان کرد و افزود: عدم توجه به شیوه استاد- شاگردی در جامعه باعث افزایش بیکاری در جامعه شده است .

به‌گزارش ایلنا از خوی، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خوی به ریاست سید محمد عابدی فرماندارخوی و با حضور اعضای این کارگروه با دستور کار اجرای طرح کارورزی برگزار شد.

فرماندار و رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان خوی بیکاری را یکی از معضلات جامعه عنوان کرد و افزود: عدم توجه به استاد شاگردی در جامعه باعث افزایش بیکاری در جامعه شده است و باید از کوچکترین فرصت ها برای اشتغال زایی بهره ببریم.

وی درادامه یکی از فرصت های ایجاد اشتغال را تسهیلات قرض الحسنه اختصاص یافته برای افراد تحت پوشش کمیته امداد عنوان کرد و افزود: برای استان آذربایجان غربی 84 و نیم میلیارد تومان منابع بانکی قرض الحسنه برای پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در نظر گرفته شده و سهم شهرستان خوی برای پرداخت تسهیلات اشتغال زایی 5 میلیارد و700 میلیون تومان است و می‌توان با خوشه‌بندی و تجمیع این منابع قدم های مثبتی در این راستا برداشت.

وی تصریح کرد: منابع بانکی پیش بینی شده برای اشتغال زایی با توجه به مدت زمان تعریف شده برای این منابع باید جذب شود.

فرماندارخوی در ادامه از تشکیل کمیته راست آزمایی متشکل از دستگاه های ذیربط خبر داد و بر نظارت ادواری تسهیلات پرداخت شده تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.