استاندار کردستان با اشاره به نقش حمایت کنندگی بانکها از تولیدکنندگان برای سرمایه گذاری و فعالیت در استان تاکید کرد: کردستان به پیشرفت و جهش در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان نیازمند است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید در سنندج، افزود: با وجود اینکه مشکل بیکاری و تولید اشتغال می بایست مهم‌ترین دغدغه مسئولان به شمار رود اما شاهد هستیم که طرح این مباحث در حد شعار باقی مانده و عملا اقدام درخوری صورت نگرفته است.

وی بر عزم و اراده مجدانه مسئوان و بانک‌ها برای سهولت سرمایه‌گذاری و برون رفت از مشکلات فعلی تاکید کرد و گفت: ارقام ارائه شده در مقوله تولید و اشتغال رضایت بخش نیست و بایستی مدیران بانک ها با راهکارهای پیش رو نسبت به تغییر این وضعیت اقدام فوری کنند.

استاندار کردستان بهره بالای بانک‌ها برای تولید کنندگان را به صرفه ندانست و اظهار داشت: بخش زیادی از خروجی تولید کننده صرف پرداخت بهره‌های بالای بانک ها می شود و این امر ادامه کار را برای سرمایه گذار مشکل می کند.

مرادنیا خاطرنشان کرد: بانک ها با تسهیل گری و حمایت کردن از تولیدکنندگان راه را برای فعالیت و سرمایه گذاری آنها هموار کنند چراکه کردستان به پیشرفت و جهش در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان نیازمند است.

وی همه مسئولان را به همفکری و همسویی برای رفع و بررسی مشکلات فراخواند و گفت: همه ما در برابر خداوند و مردم مسئول و مدیون هستیم و بایستی با نسبت به گره گشایی مشکلات اقدام کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.