معصومه مرادیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واقعیت این است که دولت تلاش های بسیاری را برای رفع مشکلات مردم به انجام رسانده اما رفع این آنها به هم افزایی بیشتر دستگاه ها و قوای سه گانه نیاز دارد.
وی با بیان اینکه در هر شرایطی باید حافظ امنیت کشور باشیم،اضافه کرد: امنیت یک موهبت الهی است که خداوند نصیب جامعه ما کرده است بنابراین همه دستگاه ها باید در حفظ آن تعامل خوبی داشته باشند و در این راستا مردم نیز باید هر نوع مطالبه خود را از مسیر قانونی پیگیری کنند.
این مسئول اظهار کرد: مردم باید انتقادهای خود را از طریق راه های مناسب دنبال کنند تا بدون خدشه به آرامش و امنیت کشور بستر لازم و مناسب برای پاسخگویی به آنها توسط مسئولان و دست اندرکاران فراهم شود.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قزوین با تاکید بر هم افزایی در حل مشکلات مردم،گفت: مسئولان در رده های مختلف باید توجه داشته باشند که هیچ حق و حقوقی از مردم ضایع نشود تا زمینه اعتراض آنان فراهم نیاید و همچنین نباید با سیاه نمایی نیز جامعه را نسبت به دولت بدبین کرد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: مردم صاحبان اصلی این سرزمین هستند و مسئولان ما باید به مسایل مختلف آنها توجه لازم و کافی را داشته باشند.
این مسئول با بیان اینکه مردم همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده اند و خواهند بود،ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که مطالبات مردم نه از یک قوه خاص بلکه از کل نظام است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: برخورد مناسب با مطالبات مردم منجر می شود تا دشمنان فرصت سوءاستفاده پیدا نکنند.
7388*3013
خبرنگار:پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.