علیرضا سبک سیر روز یکشنبه در حاشیه اهدای جهزیه به نوعروسان در طرح هدیه مقام معظم رهبری با مشارکت سپاه پاسداران در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اجناس اهدایی شامل یخچال ، تلویزیون ،اجاق گاز، ماشین لباس شویی ، فرش ، سرویس چینی و سایر لوازم ضروری خانه است .
وی با بیان اینکه تعداد افراد نیازمند واقعی در شهرستان سیاهکل بالاست افزود: امید داریم
با همکاری سایر ارگان ها در طول سال این روند ادامه داشته باشد و باز هم شاهد چنین مراسمی باشیم .
سبک سیر گفت 4 هزار و 500 نفر فرزند تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان سیاهکل وجود دارد که در آستانه تشکیل خانواده هستند و این آمار برای کمیته امداد سیاهکل سنگین است که بتواند برای اینها لوازم ضروری زندگی را فراهم کند که در اینجا ما سعی داریم با همکاری سایر ارگان های مرتبط برای این عزیزان لوازم ضروری زندگی تهیه کنیم تا مشکلی برای تشکیل خانواده نداشته باشند.
وی ادامه داد حدود 2 هزار خانوار تحت پوشش در شهرستان سیاهکل وجود دارد که جمعیتی بالغ بر 4 هزار و 100 نفر را شامل می شود که میانگین سنی افراد تحت پوشش بالاست و بیش از 80 درصد بالای 60 سال سن دارند .
وی خاطرنشان کرد : بالا رفتن سن یکسری بیماری ها و مشکلاتی را به دنبال دارد و هزینه های جانبی و درمانی را به آنها تحمیل می کند که در اینجا ما از نیکوکاران جامعه پزشکی و سایر دلسوزان این نظام تقاضا داریم تا در زمینه کمک معیشتی به خانوارها یاری کنند تا بتوانیم فقر و محرومیت را از این شهرستان ریشه کن کنیم.
شهرستان سیاهکل دارای 47 هزار نفر جمعیت است که حدود 40 درصد از افراد این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند.
7297 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.