گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست مصطفی سالاری با اعلام این مطلب بیان داشت: در نشست با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، موانع اجرای این پروژه‌ها بررسی و تصمیم های لازم در جهت رفع آنها اتخاذ شد.
وی ابراز امیدواری کرد که پیگیری‌های لازم از سوی مرکز و تأمین اعتبار لازم برای احداث این بیمارستان ها، زودتر از موعد آن را به بهره‌برداری برسانیم.
استاندار گیلان همچنین از افتتاح کنارگذر لنگرود تا 2 ماه آینده خبر داد و تأمین مصالح را از جمله مشکلات اصلی در روند اجرای این پروژه عنوان کرد و افزود: تصمیم های لازم در جهت تأمین مصالح این پروژه اتخاذ شده و به یاری خداوند تا 2 ماه آینده شاهد به بهره‌برداری رسیدن پروژه کنارگذر لنگرود خواهیم بود.
بیمارستان 132 تختخوابی شهید مرتضی حسین پور لنگرود در زمینی به مساحت 45 هزار مترمربع و با پیشرفت فیزیکی 84 درصد در دست احداث است. همچنین بیمارستان 212 تختخوابی لاهیجان با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در چهار طبقه در حال ساخت است و تاکنون بیش از 45 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.
شهرستان های لاهیجان و لنگرود در شرق استان گیلان قرار دارند. محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی نیز روز گذشته (شنبه) از این بیمارستان ها بازدید کرد.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.