شعبانعلی خاوری روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرانا افزود: با حل عملی مشکل مصالح آن این طرح بطور کامل در یک بازه زمانی دو ماهه تا 75روزه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: از 10کیلومتر بخش اول این کمربندی یک لاین آن زیر بار ترافیک قرار دارد و درحال استفاده است و قسمت دوم آن نزدیک به 75درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تنها مشکل 25درصد بقیه مصالح است که امیدواریم طبق صورتجلسه امروز مصالح آن تامین شود.
وی خاطرنشان کرد:معاون وزیر راه و شهرسازی روز شنبه از دو بیمارستان در حال ساخت 132تختخوابی لنگرود و بیمارستان 224تختخوابی پیروز لاهیجان بازدید کرد و در جریان روند اجرایی این طرح ها قرار گرفت.
وی اظهارداشت: بیمارستان پیروز لاهیجان در مرحله تست و آزمایش قرار دارد و شهریور ماه در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.
در بازدید روز شنبه جعفر علیزاده مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی وزارت راه و شهرسازی از سه طرح در شرق گیلان ، استاندار گیلان ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ، سرپرست فرمانداری و معاون عمرانی فرمانداری لاهیجان ، فرماندار لنگرود ، جمعی از مدیران استان و شهرستان های لاهیجان و لنگرود ،نمایندگان مردم لاهیجان و لنگرود در مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف ساختمان های دو بیمارستان لنگرود و لاهیجان دیدن کردند.
کنار گذر لنگرود در مسیر بزرگراه آستارا در استان گیلان تا گرگان در استان گلستان قرار دارد و این کنارگذر در جنوب شهر لنگرود با طول بیش از 11کیلومتر در محدوده تالش محله در غرب شهر لنگرود و قبل از شهر شلمان خاتمه می یابد و بصورت چهار خطه و در خارج از طرح جامع شهر لنگرود در نظر گرفته شده اما چند سالی است که با داشتن مشکل تامین مصالح باند رفت آن بصورت راکد باقی مانده است.
تاکنون یک باند این کنارگذر مورد بهره برداری قرار گرفته است و جاده حاشیه جنوبی شهر که با تعریض شدن تبدیل به بلوار شده توان کشش بار ترافیک سراسری را ندارد.
تکمیل این کمربندی یکی از خواسته های مسوولان و شهروندان لنگرود است.
شهرستان لاهیجان در 40کیلومتری شرق مرکز گیلان و دو شهر لنگرود و لاهیجان نیز درفاصله 15کیلومتری هم قرار دارند.
6029 /۶۰۳۰
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.