به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی با اشاره به دیدار خود با وزیر راه و شهرسازی که داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز هم در آن حضور داشت، افزود: خوشبختانه دستگاه ها و نهادهای مختلف در راستای اجرای این طرح در قزوین همسو و یک دل هستند.
وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی نیز در این رابطه به معاونت حمل و نقل وزارتخانه دستورهای لازم را جهت برگزاری نشست های منظم را داده و در هفته های آینده نیز گزارش جامعی را از اقدام های صورت گرفته در راستای اجرای طرح TOD در قزوین به عنوان شهر پایلوت باید ارائه دهیم.
وی اضافه کرد: در این دیدار همچنین با توجه به ظرفیت های موجود بوئین زهرا و واقع شدن این شهر در کریدور شمال به جنوب کشور، با احداث آزادراه قزوین -ساوه در آینده نزدیک، لزوم ایجاد هاب لجستیک یا همان مرکز حمل و نقل و دهکده باربری را مطرح کردیم که این مساله مورد توجه وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت.
وی، ادامه اجرای پروژه های ریلی استان از جمله 2 خطه شدن راه آهن قزوین - تهران و قزوین - زنجان و نیز بهره برداری از خط آهن قزوین -رشت به همراه چهار بانده شدن جاده ترانزیتی قزوین - آبیک را از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست برشمرد.
حق لطفی در پایان با اشاره به اینکه بازآفرینی شهری پایدار از برنامه های اولویت دار وزارت راه و شهرسازی است، گفت: نیازها و مشکلات موجود این حوزه و بررسی راهکارهای تسریع در رفع آنها نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه ملاقات با وزیر راه و شهرسازی بود.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.