به گزارش روز جمعه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا ، مهدی ولی پور در دیدار با فرماندار این شهرستان در فرمانداری آستارا گفت: نگاه ویژه فرمانداری آستارا به هلال احمر نقش مهمی در پیشبرد هدف های سازمانی این جمعیت دارد و برای تقویت امکانات امداد و نجات در آستارا تلاش می کنیم.
وی اضافه کرد: برنامه ششم توسعه ظرفیت بسیار خوبی را برای جمعیت هلال احمر ایجاد کرده و مسائلی نظیر تاب آوری، آموزش های عمومی و ایجاد سرمایه اجتماعی به عنوان ماموریت های هلال احمر تعریف شده است.
فرماندار آستارا نیز در این نشست گفت: تلاش های اعضای جمعیت هلال احمر و داوطلبان آن در حوزه های مختلف قابل تقدیر است و مسئولان با توجه به اشرافیت در حوزه های ماموریتی، می توانند خدمات شایسته ای ارائه کنند.
یونس رنجکش اعتماد عمومی به جمعیت هلال احمر را سرمایه ارزشمند اجتماعی خواند و افزود: نیازمند حضور پررنگ تر هلال احمر در این شهرستان هستیم و در آموزش عمومی می تواند نقش مهمی ایفا کند.
وی خواستار پشتیبانی بیشتر از جمعیت هلال احمر آستارا شد و اضافه کرد: راه اندازی خانه های هلال در روستاهای آستارا از اقدامات خوب جمعیت هلال در این شهرستان است و با توجه به ظرفیت های موجود، جمعیت هلال احمر آستارا باید در حوزه گردشگر درمانی نیز وارد عمل شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.