طلعت کاویانی روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا، اظهار داشت : این درگاه به منظور افزایش رضایتمندی ذینفعان در راستای تسهیل شرایط برقراری ارتباط مردم به ویژه بیماران، همراهان و کارکنان برای ارسال پیشنهادات، انتقادات و موارد مورد انتظار، به درخواست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ایجاد و راه اندازی شده است.
سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان با بیان این که برقراری ارتباط از طریق این درگاه به سه روش صوتی، تصویری و نوشتاری اظهار کرد: برای ارتباط بایستی از طریق آدرس www.gums.ac.ir اقدام شود.
کاویانی ارتباط را بستری مناسب برای مبادله اطلاعات، دانش و تجربیات دانست و تصریح کرد: بی شک سازمانی که کارکنان آن با یکدیگر، ارباب رجوع و سایر سازمان ها ارتباطات موثر نداشته باشد، نمی تواند توانمندی های لازم را برای اجرای وظایف خود کسب کند.
وی با بیان این که ارتباط برای هماهنگی فعالیت های گروهی، اجرای وظایف رهبری و انجام وظایف مدیریتی لازم است، افزود: ارتباط در مدیریت اموری از جمله ارتباطات انسانی، عوامل موثر بر ارتباطات، گروه های رسمی و غیررسمی، روش های بهبود ارتباطات و رفع موانع ارتباطی در سازمان حائز اهمیت است.
وی خاطر نشان کرد: بنابر این برای دستیابی به حداکثر بهره‌ وری در سازمان ها، سیستم ارتباطات باید به گونه‌ای باشد که در همه حال اطلاعات مربوطه را در اختیار مدیران برای برنامه ریزی و تعیین اولویت ها قرار دهد.
بر اساس آخرین آمار، 25 بیمارستان دولتی و هفت بیمارستان خصوصی در استان گیلان فعال است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.