عباس صابر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 15 نفر از نیروی دریایی ارتش با تجهیزات، به گروه های تجسس برای یاری رساندن جهت یافتن اجساد کشته شدگان یا مفقودان احتمالی سیلاب رودسر ملحق شدند.
وی اظهار کرد: علاوه بر گروه های تجسس، 20 نفر در پنج تیم که پنج نفر آنان افراد محلی راه بلد هستند، در پنج منطقه وقوع سیلاب در منطقه اشکورات رودسر ساماندهی شده و به جستجو می پردازند.
صابر یادآور شد: از عصر جمعه گذشته که سیلاب بوقوع پیوست، جستجوها آغاز شده اما تاکنون فقط 2 جسد یکی در فاصله 40 کیلومتری و دیگری در فاصله 20 کیلومتری منطقه وقوع حادثه، پیدا شده است.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان تصریح کرد: هویت این اجساد که به کشته شدگان و یا مفقودان احتمالی تعلق دارد، هنوز مشخص نیست .
باران شدید عصر جمعه گذشته موجب طغیان رودخانه و رانش زمین در منطقه کاکرود از توابع شهرستان رودسر شد که بدنبال آن، چهار خانه روستایی و به گفته افراد محلی، چندین خودرو در بستر خشک رودخانه ، گرفتار سیلاب و رانش زمین شدند.
همچنین وقوع این سیلاب منجر به رانش زمین در محور فرعی اشکورات به قزوین در محل روستای کاکرود به طول 400 متر از مسیر شد و راه ارتباطی حدود 70 روستای این منطقه را قطع کرد که در حال حاضر مسیر شوئیل - آسمانرود به عنوان راه جایگزین محور مسدود شده، معرفی شده است.
شهرستان رودسر با چهار بخش مرکزی ، چابکسر، کلاچای و رحیم آباد در 75 کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع است.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.