محبعلی رنج ور غروب شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بدستور استاندار یکصد متر لوله گذاری برای انتقال آب انجام شده که با این اقدام، آب شرب 150 خانوار روستای کاکرود برقرار شد.
وی یادآورد شد: البته پیش از این اقدام، برای روستاییان مستقر در این منطقه با تانکر سیار آبرسانی شد.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان نیز گفت: مشکل خاموشی برق در منطقه سیل زده اشکورات رودسر وجود ندارد ولی پایه های فلزی 20 کیلو ولت ( فشار متوسط) شرکت توزیع برق تحت تاثیر رانش قرار دارند و در صورتی که رانش ادامه یابد ، تخریب می شوند.
حمیدرضا حکمت افزود: البته اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع برق آمادگی دارند که در صورت بروز مشکل در برق به این مناطق ، به رفع آن بپردازند.
باران شدید عصر روز گذشته موجب طغیان رودخانه و رانش زمین در منطقه کاکرود شد که بدنبال آن چهار خانه روستایی و چندین خودرو و گردشگران احتمالی که در بستر متروک رودخانه قرار گرفته بودند ، گرفتار سیلاب شدند.
تاکنون فوت چهار نفر مسجل شده اما هنوز جسدی یافت نشده و نیروهای امدادگر بدنبال مفقودان احتمالی هستند. به‌دلیل آب‌شستگی 800 متر از راه اصلی روستایی کاکرود، ارتباط 70 روستای این منطقه قطع شده است .
بنیاد مسکن به عنوان معین این حادثه انتخاب شده است. همچنین امروز کارگروه مدیریت بحران در منطقه روستای کاکرود با حضور استاندار و جلسه دیگری نیز با ریاست معاون عمرانی استاندار تشکیل و برای رفع مشکلات این منطقه تصمیماتی اتخاذ شد.
شهرستان رودسر با چهار بخش مرکزی، چابکسر، کلاچای و رحیم آباد در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.