گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستارا حاکی است، یونس رنجکش عصر چهارشنبه در بازدید از طرح های عمرانی در دست اجرای بخش لوندویل آستارا افزود: فرمانداری و بخشداری، مسئول نظارت بر حسن فعالیت دهیاری ها هستند و مجوز ساخت و سازها باید در چارچوب قانون صادر شود.
وی اظهار کرد: باید سیاست های دولت در راستای فراهم کردن امکانات مورد نیاز در روستاها اجرا و موجب افزایش کیفیت خدمات شود.
وی بیان کرد: دهیاران با بیش از 40 مسئولیت تعریف شده، وظیفه پیگیری، ساماندهی و مدیریت روستاها را عهده دار هستند و باید زمینه‌ خدمات بهتر را فراهم کنند و همراهی شوراها به عنوان نهاد مردمی و اجتماعی ضروری است.
رنجکش افزود: در 2 دهستان کانرود و چلوند به منظور تسهیل خدمات رسانی، پروانه ساخت و ساز با نظارت کارشناسان بخشداری صادر می شود.
او تکمیل بهسازی راه روستای میه کومه لوندویل را طی یک ماه جهت ارتقای سطح خدمات به روستائیان و توسعه زیرساخت های گردشگری خواستار شد.
لوندویل با 148 کیلومتر مربع مساحت و 22 هزار نفر جمعیت در امتداد محور مواصلاتی آستارا به تالش از سال 1380 به عنوان بخش معرفی شده و آبشار لاتون با 105 متر ارتفاع از جاذبه های گردشگری آن است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی و لوندویل در منتهی علیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.