مسئول حقوقی امور آب استان البرز از تخریب ویلای غیرمجاز در حاشیه جاده چالوس واقع در روستای ولایت‌رود با حکم قضایی خبر داد. 

به گزارش ایلنا، کیان ارثی ضمن یادآوری اخطارهای مکرر گذشته به مالک ویلا گفت: به‌دلیل بی‌توجهی صاحب ملک به اخطارهای مکرر امور آب استان و ادامه تخلف ساخت و ساز در حریم رودخانه، سرانجام با پیگیری اداره امور آب و اخذ حکم قضایی، محل مذکور تخریب و رفع تصرف شد.

وی افزود: بستر رودخانه متعلق به دولت و عموم مردم است و به صرف تشخیص مزاحمت اعیانی در بستر رودخانه و بدون لحاظ اینکه متخلف، متصرف است یا مالک اقدام به رفع تصرف خواهد شد.

آقایاری، معاونت دادستان استان البرز نیز در این‌باره گفت: با توجه به ساخت و ساز غیرمجاز در بستر رودخانه ولایت‌رود و در راستای قانون توزیع عادلانه آب، تبصره 4 ماده 2 و علی‌رغم اخطارهای مکرر به مالک و با توجه به سابقه تخریب ملک فوق، مالک اقدام به احداث بنا به صورت پیش‌ساخته را داشته و طی گزارش‌های اعلام شده اخطار به مالک و عدم توجه مالک، امروز با حضور معاونت دادستانی و معاونت آب استان بستر رودخانه ولایت‌رود به‌عنوان منشا رودخانه کرج رفع بستر و حریم، صورت پذیرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.