حسن وحدتی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این که طرح غنی سازی اوقات فراغت همه ساله از سوی این نهاد با هدف بروز و شناخت استعدادهای کودکان ،نوجوانان و جوانان برگزار می شود تاکید کرد باید تلاش شود برنامه ها به گونه ای باشد که موجب پرورش اندیشیدن در نسل نو شود.
وی با بیان اینکه طرح های یادشده در هفت شهرستان استان برگزار می شود افزود: شهرستان های رودبار، رشت، صومعه سرا، آستارا، تالش، لنگرود و لاهیجان برگزار کننده طرح یادشده هستند.
وی زمان آغاز کلاس های تابستانی مساجد را اول تیرماه اعلام و بیان کرد: قرآن و احکام اولویت کلاس های طرح اوقات فراغت مساجد بوده و مابقی کلاس‌ها متناسب با امکانات کانون و نیازهای منطقه برگزار خواهد شد.
وحدتی پور در بخش دیگری از سخنانش به ثبت اطلاعات بیش از 600 کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان در سامانه جامع آمار و اطلاعات کانون های فرهنگی و هنری مساجد « سجا» اشاره و تصریح کرد : سامانه سجا، سامانه جامع آمار و اطلاعات کانون های فرهنگی و هنری مساجد با هدف ساماندهی کانون های مساجد راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه اطلاعات سامانه سجا ملاک عمل ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری است افزود: در مرحله دوم باید اعضای کانون نیز در این سامانه ثبت شوند .
وی تصریح کرد: کانون های مساجد باید برای ثبت اطلاعات خود به سایت www.bachehayemasjed.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند.
وی با تاکید بر ضرورت ثبت اطلاعات کانون های مساجد در سامانه سجا اظهار کرد: هرگونه حمایت از کانون های مساجد بر اساس امتیاز دهی این سامانه است.
هم اکنون 901 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان فعال هستند.
1881 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.