به گزارش ایرنا، یوسف عباسی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران به برنامه‌های سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ١٨ اسفند اشاره کرد و افزود: همه ساله برنامه‌های گرامیداشت به صورت سراسری در کشور برگزار می‌شود که بهتر است از این فرصت برای معرفی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استفاده کرد.
وی ادامه داد: برگزاری آیین گرامیداشت، ١٨ اسفند در یکی از سالن‌های زنجان به منظور تجلیل از ائمه جماعت، مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری فعال، کتابداران، هیأت امنای مساجد و اعضای فعال کانون ها در دستور کار است.
به گفته عباسی، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با هدف معرفی فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، حضور اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سالروز تشکیل کانون های مساجد در استان زنجان خواهد بود.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر 340 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان زنجان فعال هستند.
60 درصد کانون های فعال استان در مناطق روستایی قرار دارد.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به فعالیت 50 کتابخانه مخزن دار در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون 18 باب کانون فرهنگی و هنری تخصصی نیز در استان فعالیت دارند.
عباسی گفت: این کانون ها به واسطه فعالیت های شاخصی که در برخی رشته ها داشتند در زمینه هایی همچون آی تی، قرآن، نماز، مهدویت، آواها و نغمه ها، ایثار و شهادت و عفاف و حجاب به صورت تخصصی فعالیت می کنند.
7312/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.